طبق گزارشها، سازمان نظارت بر مصرفکنندگان در حال بررسی چند شرکت کریپتویی ناشناس است. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) برخی از شرکتهای کریپتویی را به دلیل تبلیغات فریبنده یا گمراهکننده هدف قرار میدهد. با جدیدترین اقدام، به نظر میرسد FTC با گسترش سرکوب اکوسیستم، راه SEC را دنبال میکند. تبلیغات ارزهای دیجیتال در […]
طبق گزارشها، سازمان نظارت بر مصرفکنندگان در حال بررسی چند شرکت کریپتویی ناشناس است. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) برخی از شرکتهای کریپتویی را به دلیل تبلیغات فریبنده یا گمراهکننده هدف قرار میدهد. با جدیدترین اقدام، به نظر میرسد FTC با گسترش سرکوب اکوسیستم، راه SEC را دنبال میکند.
تبلیغات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده به دلیل سوء رفتار احتمالی تحت نظارت FTC
بر اساس گزارش بلومبرگ، جولیانا گرونوالد هندرسون، سخنگوی FTC گفت ما در حال بررسی چندین شرکت برای سوء رفتار احتمالی در مورد داراییهای دیجیتال هستیم. هندرسون، با این حال، از ارائه جزئیات بیشتر در مورد اینکه کدام شرکتها توسط مقامات هدف قرار گرفته اند، خودداری کرد.
وبسایت رسمی FTC بیان میکند که طبق قانون، ادعاهای موجود در تبلیغات باید واقعی باشد، نمیتواند فریبنده یا ناعادلانه باشد و باید مبتنی بر شواهد باشد. برای برخی از محصولات یا خدمات تخصصی، قوانین اضافی ممکن است اعمال شود. این آژانس اساساً قوانینی را که مستلزم صدق در تبلیغات هستند، رعایت میکند، از جمله قوانینی که افراد در صورت دریافت پول برای تأیید یا بررسی، آشکار میکنند.
طبق گزارشها، چندین اینفلوئنسر برجسته، مانند کیم کارداشیان، در گذشته با استانداردهای FTC مخالفت کردهاند. در حالی که FTC در مورد اکثر موارد سختگیرانه عمل نکرده است، از سوی دیگر، SEC یک مسیر جنگی بر سر هر چیزی مربوط به صنعت داراییهای دیجیتال دارد.