تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

تأثیر متاورس بر تصمیمات سفر در سال ۲۰۲۳

در آینده نزدیک مردم سفرهای زیادی خواهند داشت. اما ابتدا، آنها از مقاصد خود در متاورس بازدید خواهند کرد. قرنطینه طولانی مدت COVID-19 صنعت سفر و سبک زندگی میلیون‌‎ها نفر را تغییر داد. اما اکنون که به نظر می‌رسد همه‌گیری تحت کنترل است، کسب‌وکارها با ایده‌های جدید برای جذب مشتریان به دنبال رشد از خاکستر […]

در آینده نزدیک مردم سفرهای زیادی خواهند داشت. اما ابتدا، آنها از مقاصد خود در متاورس بازدید خواهند کرد. قرنطینه طولانی مدت COVID-19 صنعت سفر و سبک زندگی میلیون‌‎ها نفر را تغییر داد. اما اکنون که به نظر می‌رسد همه‌گیری تحت کنترل است، کسب‌وکارها با ایده‌های جدید برای جذب مشتریان به دنبال رشد از خاکستر هستند و به نظر می‌رسد که متاورس موضوعی هیجان‌انگیز برای بررسی است. بر اساس نظرسنجی که توسط پورتال مسافرتی محبوب Booking.com روی بیش از ۲۴,۰۰۰ نفر در ۳۲ کشور انجام شد، تعداد قابل توجهی از کاربران پاسخ دادند که متاورس می‌تواند به آنها در تعیین مقصد سفر کمک کند.
 
تعیین مقصد بعدی تعطیلات با متاورس
این نظرسنجی نشان می‌دهد که مسافران در هنگام انتخاب مکانی برای گذراندن تعطیلات خود، مقصدهایی را تجربه می‌کنند. از بین همه آنها، بیشترین تمایل به تجربه سفرهای مجازی در متاورس مربوط به نسل Z با ۴۵٪ و Millennials با ۴۳٪ است. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان ادعا کردند که واقعیت مجازی ابزار مناسبی برای انتخاب یک مقصد سفر خوب است.
 

Booking.com همچنین می‌گوید که ۴۵۷۴ پاسخ‌دهنده مایل به سفر به مکان‌های جدید تنها پس از تجربه آن‌ها در متاورس بودند. همچنین، ۳۵ درصد از پاسخ‌دهندگان مایلند چند روز را در متاورس بگذرانند تا دیدگاهی در مورد محیط و مکان‌هایی که ممکن است توجه آنها را جلب کند به دست آورند.

 

بیشتر بدانید: متاورس چیست؟

 

به گفته Booking.com، فناوری‌های واقعیت مجازی و بلاکچین به کاربران این امکان را می‌دهند که بدون حضور فیزیکی در محل، هر چیزی را از ساحل آفتابی گرفته تا صحرا تجربه کنند. با این حال، ۶۰٪ از پاسخ‌دهندگان هنوز معتقدند که تجربه ارائه شده توسط متاورس و سایر فناوری‌های مجازی با حضور واقعی در آنجا قابل مقایسه نیست.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید