توکیو مارین، بزرگترین گروه بیمه اموال و جان در ژاپن، خدمات و عملیات خود را به سمت متاورس میبرد. این گروه که بیش از ۳۹,۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد، به کاربران خود اجازه میدهد تا با استفاده از کارمندان واقعی به عنوان کارمند در دنیای مجازی، محصولات بیمه را بر روی پلتفرم متاورس بررسی […]
توکیو مارین، بزرگترین گروه بیمه اموال و جان در ژاپن، خدمات و عملیات خود را به سمت متاورس میبرد. این گروه که بیش از ۳۹,۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد، به کاربران خود اجازه میدهد تا با استفاده از کارمندان واقعی به عنوان کارمند در دنیای مجازی، محصولات بیمه را بر روی پلتفرم متاورس بررسی و خریداری کنند.
توکیو مارین در متاورس بیمه ارائه میکند
در حالی که شرکتهای بازی، اجتماعی و فناوری اولین شرکتهایی بودند که متاورس را به عنوان یک مفهوم پذیرفتند، شرکتهای دیگر هم اکنون وارد پلتفرمهای متاورس موجود میشوند. توکیو مارین، بزرگترین گروه بیمه اموال و جان در ژاپن، اعلام کرده است که ارائه خدمات بیمه در متاورس را آغاز خواهد کرد. این شرکت در ماه ژانویه بیمه عمر و سایر انواع بیمه نامهها را در دنیای دیجیتال ارائه میدهد و کارمندان واقعی را به کار میگیرد که به عنوان آواتار نشان داده میشوند.
بر اساس گزارشهای Yomiuri Shimbun، کاربران علاقهمند میتوانند با متصدیان ارتباط برقرار کنند و جزئیات هر یک از محصولات ارائه شده را جویا شوند، همچنین فرمها را ارسال و تکمیل کنند و حتی قراردادها را در متاورس منعقد کنند.