گزارشی که توسط شرکت مشاوره Capgemini منتشر شده است، نشان میدهد که اکثر مصرفکنندگان حداقل در مورد متاورس و آنچه ممکن است به زندگی آنها بیاورد کنجکاو هستند. این گزارش که انتظارات مصرفکنندگان و شرکتها از تجربیات همهجانبه را نیز مورد بررسی قرار میدهد، توضیح میدهد که بسیاری در حال حاضر از مفهوم متاورس استفاده […]
گزارشی که توسط شرکت مشاوره Capgemini منتشر شده است، نشان میدهد که اکثر مصرفکنندگان حداقل در مورد متاورس و آنچه ممکن است به زندگی آنها بیاورد کنجکاو هستند. این گزارش که انتظارات مصرفکنندگان و شرکتها از تجربیات همهجانبه را نیز مورد بررسی قرار میدهد، توضیح میدهد که بسیاری در حال حاضر از مفهوم متاورس استفاده میکنند.
Capgemini شاهد علاقه مصرفکنندگان و سازمانها به متاورس است
Metaverse در حال تبدیل شدن به نقطه کانونی مطالعاتی است که به دنبال شناسایی پتانسیل سرمایهگذاریهای احتمالی در این زمینه هستند. Capgemini، یک شرکت مشاورهای، در آخرین گزارش خود که در ۸ دسامبر منتشر شد، دریافت که علاقه قابل توجهی به متاورس از سوی مصرفکنندگان و شرکتها وجود دارد.
این گزارش با عنوان Total Immersion: How Immersive Experiences and the Metaverse Benefit Customer Experience and Operations نشان داد که از هر ده مصرفکننده نه نفر در مورد متاورس و آنچه ممکن است به زندگیشان بیاورد کنجکاوی دارند.
بیشتر بدانید: متاورس چیست؟
۸۰۰۰ مصرفکننده و ۱۰۰۰ سازمان در ۱۲ کشور برای این گزارش بین ژوئیه و اوت مورد بررسی قرار گرفتند. تحقیقات Capgemini همچنین نشان داد در حالی که متاورس هنوز عمدتاً در حال ساخت است، شرکتهایی وجود دارند که در حال حاضر از امکاناتی که ارائه میدهد استفاده میکنند.