سامسونگ، غول الکترونیک کرهای، فاش کرده است که در حال حاضر بیش از ۳۵ میلیون دلار در ابتکارات متاورسی برای مخاطبان Latam سرمایهگذاری کرده است. هدف پشت این حرکت کمک به برند برای جذب و ارتباط با مخاطبان جوانتر، به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتالی آن است. فعالیتهای متاورسی سامسونگ در Latam بسیاری […]
سامسونگ، غول الکترونیک کرهای، فاش کرده است که در حال حاضر بیش از ۳۵ میلیون دلار در ابتکارات متاورسی برای مخاطبان Latam سرمایهگذاری کرده است. هدف پشت این حرکت کمک به برند برای جذب و ارتباط با مخاطبان جوانتر، به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتالی آن است.
فعالیتهای متاورسی سامسونگ در Latam
بسیاری از شرکتها شروع به قرار دادن محصولات و برندهای خود در متاورس کردهاند و آن را بخش مهمی از استراتژی بازاریابی خود میدانند. سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیکی در جهان، اخیراً فاش کرده است که بیش از ۳۵ میلیون دلار در طرحهای متاورسی برای مشتریان Latam سرمایهگذاری کرده است.
در مقالهای که در ۲۰ دسامبر منتشر شد، Anita Caerols، مدیر بازاریابی سامسونگ الکترونیک شیلی، انگیزههای پشت این فعالیت واقعیت مجازی برای این شرکت را توضیح میدهد.
او اظهار داشت:
ما در سامسونگ معتقدیم که متاورس تعهدی ملموس برای ارتباط با مصرفکنندگان جوان است. به همین دلیل است که ما بیش از ۳۵ میلیون دلار در طرحهایی سرمایهگذاری میکنیم که تمام لاتام را پوشش میدهد.