Laura K Innamedinova، کارشناس بازاریابی Web3، میگوید پیامدهای فروپاشی صرافی شکست خورده کریپتویی FTX، برندهای Web3 و پروژههایی را که قبلاً بر روی مدیریت ادراک عمومی متمرکز بودند، مجبور میکند تا بر مبارزه برای مشروعیت خود تمرکز کنند. علاوه بر تلاش برای متقاعد کردن حامیان و سرمایهگذاران، اینامدینووا گفت که فعالان حوزه Web3 وظیفه بزرگتری […]
Laura K Innamedinova، کارشناس بازاریابی Web3، میگوید پیامدهای فروپاشی صرافی شکست خورده کریپتویی FTX، برندهای Web3 و پروژههایی را که قبلاً بر روی مدیریت ادراک عمومی متمرکز بودند، مجبور میکند تا بر مبارزه برای مشروعیت خود تمرکز کنند. علاوه بر تلاش برای متقاعد کردن حامیان و سرمایهگذاران، اینامدینووا گفت که فعالان حوزه Web3 وظیفه بزرگتری برای متقاعد کردن تنظیمکنندگان دارند.
مسائل امنیتی و قابلیت اطمینان دوباره ظاهر میشوند
Laura K Innamedinova موسس آژانس بازاریابی Web3 میگوید پس از شروع سالی که در ابتدا بر مدیریت جامعه و ادراک عمومی متمرکز شد، پیامدهای فروپاشی FTX باعث شد بسیاری از برندها و پروژههای Web3 به بحث در مورد مشروعیت و شهرت خود روی آورند. او افزود که حتی در مواردی که هیچ ارتباط مستقیمی با FTX وجود ندارد، کارآفرینان Web3 اکنون احساس میکنند که مجبور هستند نگرانیهای مربوط به امنیت و قابلیت اطمینان پروژههای خود را برطرف کنند.
علاوه بر تلاش آنها برای کاهش ترس سرمایهگذاران و حامیان عصبی، اینامدینووا، موسس و مدیر عامل شرکت مشاوره LKI، گفت که بازیکنان Web3 وظیفه بسیار مهمتری برای متقاعد کردن تنظیمکنندهها دارند. او افزود که این امر در مورد پروژههایی که توسط برندهای سنتی حمایت میشوند نیز صدق میکند.
حتی برای مشاغل و پروژههای کاملاً قانونی، این ضربه بزرگی به شهرت آنها بوده است. به دنبال سقوط FTX، میتوانیم انتظار دور جدیدی از مقررات جهانی و توجه بیشتر به امنیت و اعتبار پروژهها را نسبت به قبل داشته باشیم.
برای شرکتهای بزرگی مانند استارباکس یا نایک که به تازگی پروژههای متاورس خود را آغاز کردهاند، فروپاشی FTX دوباره مشکلات اعتماد را برانگیخته است که سالها طول میکشد. به گفته Innamedinova، رویدادهای چند ماه گذشته به این معنی است که احتمالاً به زمان و منابع بیشتری نیاز داریم تا به مخاطبان انبوه ثابت شود که میتوان به بلاکچین اعتماد کرد.
برچسب هااخبار وب۳