شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-13
تبلیغات
کد خبر: 11425 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵ |
18 بازدید
1
ارسال به دوستان

به گزارش خبرآنلاین ،مهدی انگورج گفت: تولید این خودرو ۷۰ سال پیش آغاز شده است و در این سال‌ها بهبودی در حوزه‌های ایمنی و کیفیت خودرو ایجاد نشده است بجز تغییر در موتور که اتفاقا بخاطر استفاده از یک موتور قدیمی ۸ سوپاپ، میزان مصرف سوخت آن هم بالا رفت. تسنیم در خبری نوشت: وی […]

به گزارش خبرآنلاین ،مهدی انگورج گفت: تولید این خودرو ۷۰ سال پیش آغاز شده است و در این سال‌ها بهبودی در حوزه‌های ایمنی و کیفیت خودرو ایجاد نشده است بجز تغییر در موتور که اتفاقا بخاطر استفاده از یک موتور قدیمی ۸ سوپاپ، میزان مصرف سوخت آن هم بالا رفت.
تسنیم در خبری نوشت: وی گفت: شاسی یکپارچه خودرو باعث شده تا در برخوردهای روبرو، انرژی برخورد به سرنشینان منتقل و باعث صدمات جدی به سرنشینان شود. صندلی نیکمتی و ثابت آن باعث شده تا راننده تسلطی هنگام رانندگی نداشته باشد، ترمز دستی، قدرت ترمزها، چراغ‌ها و نشانگرها مطابق استاندادهای لازم نبودند و با این وضعیت تردد خودرو در ناوگان حمل و نقل کشور بسیار نا ایمن است.

انگورج افزود: در سال‌های گذشته بدلیل پاسکاری مشکلات بین مدیران مختلف در شرکت زامیاد، هیچ اصلاحی در خودرو شکل نگرفت. در ایرادی نظیر نقاط جوش، خودروساز بجای برطرف کردن آن از برچسب‌هایی برای پنهان کردن استفاده کرد.

مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.

۲۱۷

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید