Maruti Suzuki، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در هند، اعلام کرده است که تجربه خردهفروشی مشتریان خود را به متاورس میبرد. این شرکت در ۱ ژانویه اعلام کرد که یک شبکه VR (واقعیت مجازی) را برای سری نمایشگاه Arena خود راهاندازی خواهد کرد و به کاربران خود اجازه میدهد تا اتومبیلهای Maruti Suzuki را به […]
Maruti Suzuki، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در هند، اعلام کرده است که تجربه خردهفروشی مشتریان خود را به متاورس میبرد. این شرکت در ۱ ژانویه اعلام کرد که یک شبکه VR (واقعیت مجازی) را برای سری نمایشگاه Arena خود راهاندازی خواهد کرد و به کاربران خود اجازه میدهد تا اتومبیلهای Maruti Suzuki را به صورت آنلاین یا از طریق نمایندگیهای مجاز تجربه کنند.
ماروتی سوزوکی نمایشگاههای متاورس را آماده میکند
شرکتهای خودروسازی شروع به استفاده از واقعیت مجازی و متاورس کردهاند تا به مشتریان اجازه دهند رویکرد متفاوتی نسبت به محصولات خود داشته باشند. ماروتی سوزوکی، یکی از خودروسازان پیشرو در هند، اعلام کرده است که ارائه تجربیات همهجانبه را در نمایشگاههای مبتنی بر متاورس برای مجموعه خودروهای خود آغاز خواهد کرد.
این شرکت که میلیونها خودرو برای بازار هند تولید کرده است، اعلام کرد که شبکه Arena verse خود را راهاندازی میکند که به مشتریان اجازه میدهد با هر یک از خودروهای ارائه شده توسط این شرکت تعامل داشته باشند. مشتریان میتوانند این خودروها را با گزینههای مختلف پیکربندی کنند.
بر اساس بیانیه مطبوعاتی، مشتریان در این تجربه تنها نخواهند بود، زیرا این شرکت همچنین نمایندگان فروش را برای مشاوره به مشتریان در مورد گزینههای احتمالی و روشی که سیستم در آن کار میکند، محول خواهد کرد.