غول سرمایهگذاری Fidelity با آخرین برنامههای کاربردی علامت تجاری خود ترس کمی از خرسها نشان میدهد. این شرکت مشتاق است تا از Metaverse و NFT استفاده کند. علائم تجاری کریپتویی Fidelity در ۲۷ دسامبر، مایک کوندودیس، وکیل دارای مجوز علامت تجاری، آخرین برنامههای کاربردی علامت تجاری کریپتویی از Fidelity Investments را فاش کرد. […]
غول سرمایهگذاری Fidelity با آخرین برنامههای کاربردی علامت تجاری خود ترس کمی از خرسها نشان میدهد. این شرکت مشتاق است تا از Metaverse و NFT استفاده کند.
علائم تجاری کریپتویی Fidelity
در ۲۷ دسامبر، مایک کوندودیس، وکیل دارای مجوز علامت تجاری، آخرین برنامههای کاربردی علامت تجاری کریپتویی از Fidelity Investments را فاش کرد.
سه برنامه کاربردی وجود داشت که به طور گسترده شامل فناوریها و خدمات Metaverse، توکنهای غیرمثلی و بازارها، زمین مجازی و تجارت ارزهای دیجیتال میشد.
اولی مربوط به رسانههای دیجیتال و NFTها است و دومی تدارک یک بازار آنلاین برای فروش NFT است.
به نظر میرسد که Fidelity میخواهد خدمات خود را در Metaverse ارائه دهد تا اینکه Metaverse خود را بسازد. سومین کاربرد علامت تجاری شامل خدمات سرمایهگذاری صندوقهای متقابل، خدمات سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی، مدیریت سرمایهگذاری، برنامهریزی مالی و پرداخت الکترونیکی قبض در Metaverse و دیگر دنیای مجازی بود.