جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-13
تبلیغات
کد خبر: 12832 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ |
412 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

مدیر کل بازاریابی بیمه ایران گفت: پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را در جهت توسعه بازار افزایش خواهیم داد.
به گزارش دنیای بانک و بیمه ؛ بهرام دارایی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران با بیان این مطلب، گفت:در کشورهای توسعه یافته بیمه یک نیاز اولیه است و این در حالی است که در کشور ما  برای مردم یک نیاز ضروری محسوب نمی شود و به همین دلیل ضریب نفوذ بیمه در ایران با دیگر کشورهای توسعه یافته تفاوت معنا داری دارد.
وی اظهار داشت: برای تحقق بودجه طلایی همراه بخش های فنی هستیم و در این زمینه کمیته های را فعال کردیم.
دارایی با اشاره به این که بخش مهمی از بازاریابی به توانمندی های شخصی بر می گردد، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد تخصصی و‌ نوین برای شبکه نمایندگی، در  جهت توانمند سازی، افزایش درآمد و رقابت پذیری آنان موثر است.
مدیر کل بازاریابی بیمه ایران با اذعان به این که شبکه نمایندگی باید به توسعه فروش دیگر محصولات بیمه ای نیز اقدام کند، بیان داشت: برای ارتقا سطح دانش و انگیزه نمایندگان، سعی داریم از الگوهای موفق داخلی در جهت انتقال تجربیات  و هم افزایی بهره بگیریم.
وی با اشاره به این که اداره بازاریابی نوپا می باشد، گفت: بر اساس سیاست های تبیینی در جهت حفظ سهم بازار و گسترش آن ، برنامه های را مدون اجرا خواهیم کرد.

مدیر کل بازاریابی بیمه ایران گفت: پتانسیل بازاریابی شبکه نمایندگی را در جهت توسعه بازار افزایش خواهیم داد.
به گزارش دنیای بانک و بیمه ؛ بهرام دارایی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران با بیان این مطلب، گفت:در کشورهای توسعه یافته بیمه یک نیاز اولیه است و این در حالی است که در کشور ما  برای مردم یک نیاز ضروری محسوب نمی شود و به همین دلیل ضریب نفوذ بیمه در ایران با دیگر کشورهای توسعه یافته تفاوت معنا داری دارد.
وی اظهار داشت: برای تحقق بودجه طلایی همراه بخش های فنی هستیم و در این زمینه کمیته های را فعال کردیم.
دارایی با اشاره به این که بخش مهمی از بازاریابی به توانمندی های شخصی بر می گردد، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد تخصصی و‌ نوین برای شبکه نمایندگی، در  جهت توانمند سازی، افزایش درآمد و رقابت پذیری آنان موثر است.
مدیر کل بازاریابی بیمه ایران با اذعان به این که شبکه نمایندگی باید به توسعه فروش دیگر محصولات بیمه ای نیز اقدام کند، بیان داشت: برای ارتقا سطح دانش و انگیزه نمایندگان، سعی داریم از الگوهای موفق داخلی در جهت انتقال تجربیات  و هم افزایی بهره بگیریم.
وی با اشاره به این که اداره بازاریابی نوپا می باشد، گفت: بر اساس سیاست های تبیینی در جهت حفظ سهم بازار و گسترش آن ، برنامه های را مدون اجرا خواهیم کرد.

برچسب هابیمه ایران

کپی لینک
لینک کپی شد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید