انویدیا، یک واحد پردازش گرافیکی و شرکت هوش مصنوعی (AI)، بر این باور است که سال ۲۰۲۳ میتواند آغاز عصر متاورس محور در صنعت خودرو باشد. به عنوان بخشی از این مفهوم جدید، شرکتهای خودروسازی شروع به گنجاندن فناوری متاورس و پیادهسازی آن در عملیات صنعتی و خرده فروشی خود خواهند کرد. انویدیا معتقد […]
انویدیا، یک واحد پردازش گرافیکی و شرکت هوش مصنوعی (AI)، بر این باور است که سال ۲۰۲۳ میتواند آغاز عصر متاورس محور در صنعت خودرو باشد. به عنوان بخشی از این مفهوم جدید، شرکتهای خودروسازی شروع به گنجاندن فناوری متاورس و پیادهسازی آن در عملیات صنعتی و خرده فروشی خود خواهند کرد.
انویدیا معتقد است Metaverse Tech بخشی از صنعت خودرو در سال ۲۰۲۳ خواهد بود
انویدیا، یکی از بزرگترین شرکتهای هوش مصنوعی و گرافیکی در جهان، پیشبینی میکند که سال ۲۰۲۳ سالی خواهد بود که بسیاری از شرکتهای خودروسازی شروع به ادغام عملیات خود با متاورس میکنند.
این شرکت بر این باور است که چند روش مختلف برای انجام این یکپارچهسازی وجود دارد. اول، پیادهسازی ابزارهای متاورس به شرکتها این امکان را میدهد تا کل فرآیند تولید خودروهای خود را زیر نظر داشته باشند و به آنها اجازه میدهد تا بهبودهایی را پیشنهاد کنند. این به لطف گنجاندن digital twins در کارخانههایی که این خودروها در آن ساخته میشوند امکانپذیر است.
فرآیندهای طراحی نیز از چنین ادغامی بهره خواهند برد و به طراحان اجازه میدهد تا در یک فضای مجازی با نمایشی واقعی از قطعاتی که تولید میشوند، در این کارهمکاری کنند. شرکتهایی وجود دارند که قبلاً از این نوع تکنیک استفاده کرده اند. به عنوان مثال رنو که متاورس صنعتی خود را در ماه نوامبر ارائه کرد و قصد داشت با اجرای آن ۳۳۰ میلیون دلار صرفهجویی کند.