یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
کد خبر: 10127 |
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ |
653 بازدید
1
ارسال به دوستان

قیمت لایت‌کوین (LTC) با سوءگیری نزولی معامله می‌شود و فشار فروش را بر روی نمودارها هدایت می‌کند. قیمت این آلت‌کوین نیز پایین‌تر از سطح حمایت قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Thecoinrepublic»، به نظر می‌رسد که لایت‌کوین (LTC) اکنون به مشکل برخورده است و قیمت آن پایین‌تر از سطح میانگین متحرک‌نمایی (EMA) 200 روزه قرار گرفته است که باعث نزولی‌شدن نمودارها شده است. درهمین حال، هفته‌ها بود که قیمت این آلت‌کوین در محدوده ثابتی نوسان می‌کرد، اما در جلسه دیروز، فروشندگان (خرس‌ها)، LTC را هدف قرار دادند و آن‌را به زیر منطقه کلیدی حمایت ۸۰ دلاری رساندند. همچنین، قیمت توکن بومی لایت‌کوین اکنون از حمایت اصلی خود پایین‌تر آمده و در آستانه خروج از محدوده و بریک‌داون قرار دارد.
از سوی دیگر، اگر فروشندگان همچنان به سلطه خود ادامه دهند و موفق به شکستن سطح ۷۵ دلاری به سمت پایین شوند، می‌توان شاهد یک حرکت نزولی شدید بیش از ۱۰-۱۵ درصدی بود که ممکن است قیمت این ارز دیجیتال را به سمت سطح ۶۰ دلاری در آینده سوق دهد. علاوه بر این، در زمان نشر این خبر، قیمت لایت‌کوین با کاهش ۵.۳۰ درصدی در طول روز در ۷۹.۴۳ دلار معامله می‌شد که این امر نشان‌دهنده نزولی‌بودن نمودارها است. این رمزارز همچنین دارای نسبت بازدهی ماهانه منفی ۲.۳۰ و سالانه منفی ۱۰.۲۰ درصد است که نمایان‌گر چشم‌انداز نزولی کوتاه‌مدت آن است.
همچنین، جفت رمزارز لایت‌کوین/بیت‌کوین (LTC/BTC) در ۰.۰۰۱۱۵ بیت‌کوین (BTC) قرار دارد و ارزش بازار (مارکت‌کپ) آن ۵.۸۵ میلیارد دلار است. با این حال، تحلیل‌گران با نگاهی بی‌طرفانه، بر این باور هستند که قیمت LTC ممکن است شاهد شکستن محدوده نوسانی ثابت خود به پایین و اُفت قیمت به سمت سطح ۶۰ دلاری در آینده باشد.
توکن بومی لایت‌کوین، قدرت حرکت را از دست داد: آیا LTC آماده سقوط شدید قیمت در آینده است؟
نمودارهای روزانه لایت‌کوین فشار فروش و ناتوانی گذر قیمت از بالا یا بریک‌آوت را نشان می‌دهد. براین اساس، قیمت این رمزارز در مسیر نزولی معامله می‌شود و به سمت حمایت حیاتی ۷۵ دلاری خود درحالِ حرکت است. افزون بر این، کریپتو مذکور با میانگین‌های متحرک مهم خود در تعامل است و عملکرد ضعیفی را در نمودارها از خود نشان می‌دهد. با این همه، تا زمانی‌که قیمت LTC سطح ۹۰ دلاری را حفظ نکند، فشار فروش همچنان ادامه خواهد داشت و ممکن است شاهد کاهش بیشتری در قیمت این آلت‌کوین باشیم.

مضاف بر این، حجم معاملات بیش از ۶۹.۹۰ درصد به ۷۷۳.۹۰ میلیون دلار افزایش یافته که نشان از پتانسیل نزولی پیش رو برای این کریپتو دارد. قابل ذکر است که توکن بومی لایت‌کوین از نظر ارزش بازار (مارکت‌کپ) در رتبه ۲۳ قرار گرفته و تعداد کل توکن‌های در گردش آن ۷۴.۶۲ میلیون توکن است.
از منظر تکنیکال نیز، منحنی شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر خط میانی کشیده شد و یک تقاطع منفی در نمودارها مشاهده گردید. همچنین، با توجه به پرایس اکشن، فروشندگان تمایل به یک حرکت نزولی احتمالی دارند و ممکن است LTC را در جلسات معاملاتی آینده به سمت منطقه تقاضای ۶۰ دلاری سوق دهند. به‌طور مشابهی، قیمت توکن بومی لایت‌کوین در آستانه رسیدن به منطقه حمایتِ خطِ پایینِ بولینگر باند (Bollinger bands) قرار دارد و نزدیک به منطقه حمایت فیبوناچی ۲۳.۶ درصد معامله می‌شود.
‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‏فعالیت لایت‌کوین درحالِ افزایش است!
همچنین، IntoTheBlock در توئیت اخیر خود اشاره کرد که آلت‌کوین موردبحث، دیروز شاهد افزایش بیش از ۷۵ درصدی در تعداد آدرس‌های فعال بوده که به بالاترین سطح از (ژانویه) رسیده و از اتریوم (ETH) با بیش از ۱۰۰ هزار واحد عبور کرده است. به‌طور مشابهی، تعداد تراکنش‌های LTC دیروز به ۴۲۶ هزار رسید.
بینش‌های اجتماعی درباره لایت‌کوین چه‌چیزی را نشان می‌دهد؟

با وجود کاهش قیمت ارز دیجیتال مذکور، ارزش تسلط اجتماعی (سوشال دامیننس) این هفته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته و به ۰.۶۸۳ درصد رسیده که نشان‌دهنده چشم‌انداز خنثی برای توکن بومی لایت‌کوین است. افزون بر این، در آینده، داده‌های دنبال‌کنندگان شبکه اجتماعی X نزدیک به منفی ۲۹ باقی ماند و همچنان در محدوده منفی قرار دارد.
بررسی اِجمالی داده‌های فعالیت توسعه و نرخ سررسید بهره (اُپن اینترست)

از سوی دیگر، داده‌های فعالیت توسعه در منطقه نزولی همچنان بدون تغییر بود و در جلسات گذشته نیز تغییرات عمده‌ای را نشان نداد. این مقدار، ۰.۰۷۱ بود که نمایان‌گر دورنمای منفی پیرامون آلت‌کوین ذکرشده است. درهمین حال، داده‌های بهره باز یا نرخ سررسید بهره در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷.۶۸ درصد کاهش یافته و به ۳۳۴.۲۴ میلیون دلار رسیده و اقدامات بازگشایی موقعیت‌های (پوزیشن‌ها) لانگ (خرید) را هدایت می‌کند. درنهایت، نزدیک‌ترین سطوح حمایتی برای توکن بومی لایت‌کوین، ۷۵ و ۶۸ دلار است و این درحالی است که مانع یا مقاومت مهم صعودی درحدود ۸۳ و سپس ۹۰ دلار قرار گرفته است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید