یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
کد خبر: 11201 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ |
2335 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

قیمت بایننس‌کوین (BNB) از ناحیه حمایتی ۵۵۰ دلار، حرکت صعودی قابل‌قبولی را آغاز و هم‌اکنون بالاتر از میانگین متحرک ساده (SMA) 100 ساعته درحال معامله است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Newsbtc»، قیمت بایننس‌کوین (BNB) روند صعودی خود را از سطح حمایتی ۵۵۰ دلار آغاز کرد و درحال‌حاضر قیمت درحال تثبیت است و با موانعی در نزدیکی سطوح ۵۸۵ و ۵۹۲ دلار روبه‌رو است. همچنین، در نمودار ساعتی جفت رمزارز BNB دربرابر دلار آمریکا (USD)، یک کانال صعودی کوتاه‌مدت با حمایت در ۵۷۸ دلار در‌حالِ شکل‌گیری است. درهمین راستا، اگر کندل قیمت بتواند بالاتر از سطح مقاومت ۵۸۵ دلار بسته شود، بایننس‌کوین/دلار آمریکا (BNB/USD) می‌تواند دوباره قدرتِ حرکت صعودی خود را بازیابد.
قیمت BNB در جهت صعودی حرکت می‌کند
در چند روز گذشته، قیمت توکن بومی بایننس‌کوین مانند اتریوم (ETH) و بیت‌کوین (BTC)، کاهش مستمری را از سطح مقاومت ۵۹۲ دلاری تجربه کرد و قیمتی پایین‌تر از حمایت ۵۷۵ و ۵۶۰ دلار وجود داشت. سرانجام، خریداران (گاوها) در نزدیکی ۵۵۰ دلار ظاهر شدند. دراین حال، کف قیمتی در ۵۵۰.۸ دلار شکل گرفت و قیمت این آلت‌کوین اخیراً روند صعودی خود را آغاز کرده است و قیمتی بالاتر از سطوح مقاومتی ۵۶۵ و ۵۷۵ دلار وجود داشت. مضاف بر این، قیمت از سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحیِ (ریتریسمنت) حرکتِ نزولی از سقف ۵۹۳ دلاری به کف ۵۵۰ دلاری، عبور کرد. همچنین، در نمودار ساعتی جفت ارز دیجیتال BNB/USD، یک کانال صعودی کوتاه‌مدت با حمایت در ۵۷۸ دلار در‌حالِ شکل‌گیری است.
هم‌اکنون، قیمت بالا ۵۷۵ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) 100 ساعته درحال معامله است. درهمین حال، در دسترس‌ترین مقاومت، نزدیک سطح ۵۸۳ دلاری یا سطح ۷۶.۴ درصد فیبوناچی اصلاحی حرکت نزولی از سقف ۵۹۳ دلاری به کف ۵۵۰ دلاری است. مقاومت بعدی نیز در محدوده سطح ۵۸۵ دلار واقع شده است. در ادامه، حرکتی صریح بالاتر از منطقه ۵۸۵ دلار می‌تواند، قیمت رمزارز مذکور را به سمت بالا سوق دهد که در این صورت، قیمت BNB می‌تواند سطح ۵۹۲ دلار را آزمایش کند. بسته‌شدن کندل قیمت بالاتر از مقاومت ۵۹۲ دلار نیز ممکن است زمینه را برای افزایش بیشتر قیمت به سمت مقاومت ۶۲۰ دلاری فراهم کند. علاوه بر این، هر افزایش بیشتری ممکن است منجر به تست سطح ۶۳۲ دلاری در روزهای آتی شود.

اُفت مجدد قیمت؟
درمقابل، اگر آلت‌کوین بایننس‌کوین نتواند مقاومت ۵۸۵ دلاری را پشت سر بگذارد، ممکن است با یک نزول قیمتی دیگر مواجه شود. دراین حالت، حمایت اولیه درصورت نزولی‌شدن قیمت، نزدیک سطح ۵۷۸ دلار و خط روند کانال است. حمایت اصلی بعد از این نیز نزدیک سطح ۵۷۲ دلار قرار دارد و پس از آن، ۵۶۵ دلار واقع شده است. در این سناریو، اگر شکستی در جهت نزولی (بریک‌داون) به زیر سطح حمایتی ۵۶۵ دلار رخ دهد، قیمت جفت رمزارز بایننس‌کوین/دلار آمریکا می‌تواند به سمت حمایت ۵۵۰ دلاری سقوط کند. بنابراین، هرگونه کاهش بیشتر قیمت می‌تواند منجر به کاهش بیشتری در راستا سطح ۵۳۲ دلاری شود.
اندیکاتورهای تکنیکال
مَکدی (MACD) ساعتی: اندیکاتور میانگین متحرک هم‌گرایی/واگرایی برای جفت کریپتو BNB/USD درحال از دست‌دادن قدرتِ حرکت در منطقه صعودی است.
شاخص قدرت نسبی (RSI): این اندیکاتور برای BNB اکنون بالای سطح ۵۰ است.
سطوح حمایتی اصلی: ۵۷۲ و ۵۶۵ دلار.
سطوح مقاومتی اصلی: ۵۸۵ و ۵۹۲ دلار.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید