یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
کد خبر: 9560 |
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ |
841 بازدید
1
ارسال به دوستان

آیا با خرید ۲.۹ میلیون دلاری رمزارز داگ‌ویف‌هَت (WIF) توسط یک نهنگ سولانا (SOL)، قیمت این میم‌کوین جهش خواهد کرد؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، یک سرمایه‌گذار بزرگ سولانا (SOL)، قیمت میم‌کوین داگ‌ویف‌هَت (WIF) را بیش از ۷ درصد افزایش داد و باعث شد این ارز دیجیتال به بریک‌آوت قیمتی نزدیک شود. تحلیل‌گران همچنین پیش‌بینی می‌کنند که قیمت WIF در روزهای آینده جهش بزرگی داشته باشد. درهمین حال، داگ‌ویف‌هَت تا به امروز یکی از خارق‌العاده‌ترین میم‌کوین‌ها بوده که به‌طور قابل‌توجهی وارد محدوده قیمتی تک‌رقمی شده است. همچنین، تحلیل قیمت این کریپتو نشان‌دهنده‌ی افزایش ۸.۳ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته است که باعث جلب‌توجه دوباره سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال شده است. قیمت WIF در زمان نگارش این خبر، ۳.۲۴ دلار بوده که نمایان‌گر افزایش ۱۵.۵ درصدی در ۷ روز گذشته است.
تحلیل قیمت داگ‌ویف‌هَت: قیمت WIF به‌دنبال بریک‌آوت و کشف قیمت

براین اساس، چارت قیمت WIF از لحاظ کلان، صعودی به نظر می‌رسد و از زمان لیست‌شدن این دارایی دیجیتال در پلتفرم معاملاتی بایننس (Binance)، قیمت آن، کف‌های بالاتری را ثبت نموده است که با یک روند صعودی مطابقت دارد. درحال‌حاضر، قیمت داگ‌ویف‌هَت در یک مثلث صعودی قرار دارد و دو بار مرز بالایی آن را آزمایش کرده است (شاید بار سوم، خوش‌یمن باشد)، اما با دو بار عبور از محدوده مذکور، شکستن این مقاومت رو به بالا و در حدود ۳.۵ دلار ممکن است دشوار به نظر آید. از سوی دیگر، قیمت این میم‌کوین اکنون بالاتر از میانگین‌های متحرک ساده (SMA) ۵۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد، اگرچه قیمت در گذشته‌های اخیر با این اندیکاتورها به‌شدت در هم تنیده شده است.
ذکر این نکته ضروری است که تحلیلگران ارز دیجیتال، بیش از حد نسبت به قیمت WIF خوش‌بین هستند و به‌زودی بریک‌آوت و افزایش قیمت به حدود ۵۰ دلار را پیش‌بینی می‌کنند. درهمین راستا، یک معامله‌گر که با نام مستعار فعالیت می‌کند، براساس تشکیل پرچم گاوی (صعودی) روزانه، قیمت هدف ۵۰ دلاری را برای توکن بومی داگ‌ویف‌هَت پیش‌بینی می‌کند که به‌طور بالقوه ارزش بازار (مارکت‌کپ) آن را به ۵۰ میلیارد دلار می‌رساند.

همچنین، در نمودار روزانه، قیمت رمزارز ذکرشده یک پرچم صعودی را نشان می‌دهد که درصورت بریک‌آوت قیمت، پتانسیل صعودی ۱۲۰ درصدی دارد. این امر قیمت WIF را به حدود ۷.۵ دلار می‌رساند. افزون بر این، انتظار می‌رود که الگوی پرچم معرفی‌شده طی یک هفته آینده تعیین تکلیف شود و به سرمایه‌گذاران درمورد جهت بعدی حرکت قیمت داگ‌ویف‌هَت شفافیت دهد. دراین حال، اگر قیمت WIF به سمت بالا شکسته شود و بریک‌آوت صورت پذیرد، نقاط مقاومت کلیدی که با آن مواجه می‌گردد، حدود ۴.۱، ۵.۷ و ۶.۸ دلار خواهد بود. درمقابل، سناریوی معکوس، آن است که این میم‌کوین به سمت پایین حرکت کند که در این حالت، مناطق حمایتی کلیدی که باید به آن‌ها توجه کرد عبارتند از ۲.۵، ۱.۴ و ۰.۳۳ دلار.

چه‌چیزی باعث افزایش ناگهانی قیمت WIF شد؟

افزایش قیمت WIF تقریباً زمانی حادث شد که یک نهنگ سولانا، ۱۷۹۶۶ واحد از توکن بومی سولانا با ارزش نزدیک به ۲.۹۸ میلیون دلار را برای خرید ۹۵۳۱۷۷ توکن بومی داگ‌ویف‌هَت هزینه کرد. درهمین راستا، این نهنگ موفق شد با قیمت حدود ۳.۱۳ دلار وارد شود و درحال‌حاضر ۳.۵۱ درصد سود کرده است. این نهنگ همچنین به‌تنهایی باعث شد قیمت میم‌کوین مذکور حدود ۷ درصد افزایش یابد. علاوه بر آن، این نهنگ در تاریخ (۲۱ مِی)، حدود ۱ میلیون دلار یواس‌دی کوین (USDC) برای خرید بیش از ۳۵۵ هزار توکن WIF به قیمت ۲.۱۸ دلار هزینه کرد. بعداً نهنگ موردبحث در روز بعد با قیمت ۳.۰۷ دلار، ۹۰ هزار دلار سود کسب کرد که این داده‌ها اهمیت مشارکت نهنگ‌ها در بازارهای ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.
نتیجه‌گیری
درنهایت، در گذشته‌های اخیر، میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته‌اند و این جهش اخیر در قیمت WIF، آن‌را به جمع ۳۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش کل بازار رسانده است. درهمین حال، با نزدیک‌شدن بازار به روند صعودی اصلی، تحلیل قیمت توکن بومی داگ‌ویف‌هَت، احتمال قیمت‌های حتی بالاتر را نشان می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید