یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
کد خبر: 7896 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵ |
172 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

داده‌های جدید نشان می‌دهد که «جاستین سان»، بنیان‌گذار ترون (TRX)، در بحبوحه اصلاح بازار کریپتو، درحال خرید صدها میلیون دلار اتریوم (ETH) است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل «Dailyhodl»، براساس داده‌های جدید از سرویس ردیابی بلاکچین لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، «جاستین سان» که در سال (۲۰۱۷)، ترون (TRX) را تأسیس کرد، از تاریخ (۸ آوریل) تاکنون ۱۷۶,۱۱۷ اتریوم (ETH) به ارزش ۵۵۹.۷ میلیون دلار با میانگین قیمت تقریباً ۳,۱۷۰ دلار برای هر توکن خریداری کرده است.
درهمین راستا، هفته گذشته، سرویس ردیابی بلاکچین، یک آدرس کیف‌پول را که احتمالاً متعلق به جاستین سان است، شناسایی کرد که درحال برداشت هزاران اتریوم از صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) بود.
«کیف‌پول مربوط به (احتمالاً) جاستین سان، دوباره ۷,۱۲۸ اتریوم معادل ۲۲.۳۴ میلیون دلار از پلتفرم معاملاتی بایننس برداشت کرد. او از (۸ آوریل) تاکنون ۱۵۴,۵۷۰ اتریوم به ارزش ۴۹۲.۲۳ میلیون دلار را با قیمت ۳,۱۷۷ دلار خریداری کرده است.»
پلتفرم لوک‌آن‌چین پیش‌تر اشاره کرده بود که احتمالاً آدرس دیگری مرتبط با بنیان‌گذار ترون در تاریخ (۲۷ آوریل) حدود ۹۶ میلیون دلار تتر (USDT) و ۲۳.۳ میلیون دلار اتریوم را از بایننس برداشت نموده است.
«آیا جاستین سان دارایی‌های خود را به یک کیف‌پول جدید منتقل کرده است؟ یک کیف‌پول جدید، ۹۵.۶۷ میلیون دلار تتر و ۷,۴۰۲ اتریوم به ارزش ۲۳.۳ میلیون دلار را از بایننس برداشت کرد… این حرکت، شبیه رفتار تراکنش‌های قبلی دو کیف‌پول رمزارزی است که مقادیر زیادی اتریوم و استیبل‌کوین را از بایننس برداشت کردند.»
علاوه بر این، در ماه (فوریه)، سان در پاسخ به منتقدانی که می‌گفتند او کاربر فعالی در پلتفرم معاملات ارز دیجیتال اچ‌تی‌ایکس (HTX) که با نام هوبی (Huobi) شناخته می‌شد، نیست، فاش کرد که در آن صرافی دارای ۲۸,۶۱۳ بیت‌کوین (BTC) به ارزش بیش از ۱.۶۲۲ میلیارد دلار در آن زمان است. جاستین سان همچنین در احیاء برند صرافی نام‌برده نقش اساسی داشت.
اتریوم در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۳,۲۰۴ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۳.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید