یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
کد خبر: 9414 |
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ |
711 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

هم‌اکنون پس از روند صعودی اوندو (ONDO) و غوطه‌ور شدن در چشم‌انداز بازار رمزارز، برای جزئیات بیشتر به بررسی عمیق‌تر قیمت ارز دیجیتال مذکور می‌پردازیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، قیمت اوندو (ONDO) در بحبوحه هیجان ناشی از تأیید صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم (ETH)، به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۱.۲۵ دلار رسید. درهمین حال، آیا این قیمت به ۲ دلار خواهد رسید؟
در میانه جشن تأیید ETF اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، توکن بومی اوندو فاینانس با عملکرد خود در بازار کریپتو، جامعه ارزهای دیجیتال را خوشحال کرد. این پلتفرم که با پشتوانه پَنترا کپیتال (Pantera Capital) فعالیت می‌کند و بر توکنیزه‌کردن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) تمرکز دارد، افزایش قابل‌توجهی در ارزش توکن بومی خود تجربه کرد.
عملکرد بازار قیمت  ONDO
اوندو فاینانس با افزایش‌های درخور توجه قیمت در بازه‌های زمانی مختلف، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و درحالی که امروز با قیمت ۱.۲۵ دلار معامله می‌شود، در روز گذشته نیز افزایش شایان توجهی معادل ۱۳.۱۴ درصد داشته است. این ارز دیجیتال همچنین در هفته گذشته شاهد افزایش‌ قیمت‌های حتی بیشتر یعنی ۲۴.۹۹ درصد و در ماه گذشته نیز رشد چشم‌گیر ۵۳.۷۷ درصدی را تجربه کرده است.
درهمین حال، این صعود قیمت، ارزش بازار (مارکت‌کپ) ONDO را طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) به حدود ۱.۷۳ میلیارد دلار رسانده است که جایگاه آن‌را به‌عنوان پنجاه و هشتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تثبیت می‌کند. از سوی دیگر، با وجود کاهش اندک حجم معاملات این رمزارز در روزهای اخیر و رسیدن به رقم ۴۱۱.۶۵ میلیون دلار، نسبت حجم به ارزش بازار همچنان با ۲۳.۷۱ درصد در وضعیت خوبی قرار دارد. افزون بر این، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در این دوره از افزایش خوش‌بینی بازار کریپتو، توجه زیادی به ONDO دارند که این امر نشان‌دهنده افزایش اطمینان و علاقه به پتانسیل آتی آن در بازار است.
درهمین حال، انتظار می‌رود که حرکت صعودی ذکرشده همچنان به افزایش قیمت توکن اوندو فاینانس ادامه دهد که این رالی با تأیید ETFهای اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، هم‌زمان شده است. این درحالی است که ONDO یکی از بهترین عملکردها را بین ارزهای دیجیتال داشته است. علاوه بر این، فهرست‌شدن کریپتو مذکور در بازار دائمی (پرپچوآل) صرافی کوین‌بیس (Coinbase) نیز می‌توانست به افزایش قیمت آن کمک کند. براین اساس، بازار معاملات پرپچوآل توکن بومی اوندو هم‌اکنون در کوین‌بیس پرو  نیز در دسترس است و انواع مختلفی از سفارشات را برای معاملات ارائه می‌دهد.
به‌طور کلی، تقاضای قوی و عملکرد ONDO، این رمزارز را به ارتفاعات جدید قیمتی رسانده، به‌گونه‌ای که بر احساسات و انتظارات بازار غلبه کرده است.
پیش‌بینی قیمت بر پایه عملکرد بازار  ONDO

تحلیل جنبه‌های تکنیکال توکن اوندو فاینانس ترکیبی از سیگنال‌های فروش، خرید و خنثی را در بازه‌های زمانی مختلف نشان می‌دهد. درهمین راستا، میانگین‌های متحرک‌نمایی (EMA) و ساده (SMA) هر دو در فواصل مختلف سیگنال‌های خرید را نشان می‌دهند که حاکی از یک روند مثبت با احساس عمدتاً خوش‌بینانه است. همچنی، میانگین متحرک نمایی درحال‌حاضر در سطح ۱.۰۱۷۱۲ دلار است و میانگین متحرک ساده نیز ۰.۹۹۴۰۱ دلار است که نشان‌دهنده پیش رو بودن مسیر مثبتی برای قیمت است.
افزون بر این، اُسیلاتورها دیدگاهی ترکیبی را نشان می‌دهند، زیرا که مَکدی (MACD) خرید، مومنتوم فروش را پیشنهاد می‌کند و شاخص قدرت نسبی (RSI) بر روی ۷۵.۷۸ باقی می‌ماند که نشان‌‌گر موقعیت خنثی (نه بیش از حد خرید و نه بیش از حد فروش) است. از سمت دیگر، سطوح حمایت فیبوناچی در ۰.۵۶۳۶۳ و ۰.۷۹۶۸۱ دلار، حمایت قوی از پایین را نشان می‌دهند. این درحالی است که سطوح مقاومت در ۰.۹۷۷۶۳ و ۱.۲۱۰۸۱ دلار درصورت ادامه حرکت صعودی، اهداف احتمالی را نمایان می‌کنند.
با این حال، هرچند ممکن است که در آینده نوساناتی در قیمت وجود داشته باشد، به نظر می‌رسد که قیمت  ONDO با میانگین‌های متحرک صعودی و سطوح مقاومت احتمالیِ درحال بازیابی، در مسیر رسیدن به ۲ دلار قرار داشته باشد. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نیز باید برای پیمایش این بازار پُرنوسان، حرکت قیمت و اندیکاتورهای تکنیکال مهم را به‌دقت رصد نمایند. مضاف بر این، درحالی‌که امکان رسیدن قیمت رمزارز بومی اوندو فاینانس به ۲ دلار وجود دارد، درک تأثیر عوامل مختلف بر قیمت ارزهای دیجیتال، علاوه‌بر شاخص‌های فنی، ازجمله تغییرات مقررات، احساسات بازار، پیشرفت‌های تکنولوژی، سطوح پذیرش و روندهای اقتصادی، مهم است. عدم قطعیت بازار ارزهای دیجیتال همچنین می‌تواند بر قیمت ONDO تأثیر بگذارد، زیراکه در روزها، هفته‌ها یا ماه‌های آینده با نوسانات بالقوه‌ای مواجه است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید