یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
کد خبر: 12043 |
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ |
2791 بازدید
1
ارسال به دوستان

کندل قیمت بیت‌کوین (BTC) بالاتر از سطح مقاومت روزانه ۶۴۹۰۰ دلار بسته شد و اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) متعاقباً از سطوح مقاومت قیمت خود عبور کردند.

به گزارش بیما،به نقل از «FXempire»، قیمت بیت‌کوین (BTC) بالاتر از سطح مقاومت روزانه ۶۴۹۰۰ دلار بسته شد که نشان‌دهنده حرکت صعودی است.

قیمت اتریوم (ETH) نیز سطح ۳۲۴۰ دلار را فتح کرد که از تغییر روند به‌سوی بالا حکایت دارد و قیمت ریپل (XRP) در یک روند صعودی بالقوه، سطح مقاومت روزانه ۰.۵۷۴ دلار را شکست.

پرایس اکشن بیت‌کوین نشان‌دهنده روندهای صعودی در آینده است

قیمت بیت‌کوین روز یکشنبه (۲۴ تیر) از یک خط روندِ نزولی عبور کرد که نشان‌دهنده افزایش ۷ درصدی در دو روز بعد بود و تا سه‌شنبه (۲۶ تیر) بالاتر از سطح مقاومت روزانه ۶۴۹۱۳ دلار بسته شد.

تا امروز، BTC با ۱.۱ درصد رشد در روز چهارشنبه (۲۷ تیر) در ۶۵۶۲۲ دلار معامله می‌شود. چنین حرکت صعودیِ قوی اغلب یک بازگشت را پیش‌بینی و یک فرصت خرید بالقوه را برای سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال فرصت مناسب برای ورود به بازار هستند، ایجاد می‌کند.

خریداران مذکور که همچنین به‌دنبال فرصت هستند، می‌توانند موقعیت‌هایی (پوزیشن‌ها) بین سطوح ۵۹۲۰۰ تا ۵۷۸۰۰ دلار درنظر بگیرند، جایی‌که خط مقاومت شکسته‌شده قبلی، اکنون به‌عنوان سطح حمایتی عمل می‌کند.

با این حال، اگر پادشاه ارزهای دیجیتال به روند صعودی خود ادامه دهد، ممکن است از قیمت فعلی خود در ۶۵۶۲۲ دلار به‌میزان ۲.۵ درصد پیشروی کرده و سطح مقاومت هفتگی درحدود ۶۷۲۰۹ دلار را تست کند.

افزون بر این، در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی (RSI) درحال‌حاضر بالاتر از سطح خنثی ۵۰ است و نوسان‌سنج (اُسیلاتور) آوسِم (AO) نیز بالاتر از سطح خنثی صفر قرار گرفته است. این شاخص‌های مومنتوم (نیروی محرکه) به‌شدت نمایان‌گر تسلط (دامیننس) صعودی هستند.

همچنین، عبور قیمت از سطح ۶۷۲۰۹ دلار می‌تواند منجر به افزایش ۷ درصدی دیگر به بالاترین سطح روزانه ۷۱۹۹۷ دلار از (۷ ژوئن) و آزمایش دوباره این ناحیه شود.

برعکس، اگر BTC در زیر سطح ۵۶۴۰۵ دلار بسته شود و در تایم‌فریم روزانه، یک کفِ پایین‌تر شکل دهد، این امر ممکن است نشان‌ از احساس نزولی مداوم داشته باشد.

این سناریو نیز می‌تواند باعث کاهش ۷.۵ درصدی قیمت اولین رمزارز جهان گردد و هدف بازبینی حمایت روزانه آن در ۵۲۲۶۶ دلار را تعیین نماید.

قیمت توکن بومی اتریوم، نشان‌دهنده پتانسیل برای یک رالی صعودی است

قیمت ETH بالاتر از سطح ۳۲۴۰ دلار در روز یکشنبه صعود کرد و در دو روز بعد ۷.۳۶ درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این مطلب، این آلت‌کوین با ۱ درصد افزایش در ۳۴۸۶ دلار در روز چهارشنبه معامله می‌شود.

درهمین راستا، اگر سطح ۳۲۴۰ دلار در قامت سطح حمایتی حفظ شود و کندل قیمت دومین کریپتو جهان بالاتر از محدوده ۳۵۲۴ دلار بسته شود، ممکن است تا ۶ درصد دیگر رشد یابد و هدف بازبینی بالاترین سطح روزانه خود از (۹ ژوئن) در ۳۷۲۱ دلار را تجربه کند.

با تکیه بر تحلیل تکنیکال و بررسی RSI، کندل قیمت این رمزارز در چارت روزانه بالاتر از سطح خنثی ۵۰ درحال معامله است و AO نیز در راه رسیدن به همان نقطه است.

درهمین حین، اگر گاوها (خریداران) واقعاً درحال بازگشت به بازار باشند، هر دو شاخص مومنتوم باید موقعیت‌های خود را بالاتر از سطوح میانگین مربوط حفظ کنند که چنین توسعه‌ای به رالی بازیابی قیمت اتریوم کمک می‌کند.

از سوی دیگر، اگر شمع روزانه توکن بومی اتریوم در زیر ۲۸۱۷ دلار بسته شود و یک کفِ پایین‌تر در بازه زمانی روزانه شکل دهد، این امر ممکن است نشان‌دهنده احساس نزولیِ پیوسته در بازار ETH باشد.

دراین حالت، سناریو مذکور می‌تواند باعث کاهش ۷ درصدی قیمت این آلت‌کوین و باعث آزمایش مجدد سطح حمایت روزانه آن در ۲۶۲۱ دلار شود.

قیمت XRP به‌دنبال حرکت صعودی است

قیمت توکن بومی ریپل در روز سه‌شنبه بالاتر از سطح مقاومت روزانه ۰.۵۷۴ دلار حرکت کرد و هم‌اکنون رشد ۱ درصدی را شاهد بود و در ۰.۵۸۵ دلار در روز چهارشنبه قرار دارد.

در این حال، اگر کندل قیمت XRP بالاتر از سطح ۰.۵۷۴ دلار حفظ شود، ممکن است رشد ۱۲ درصدی دیگری را در راستا هدف بازبینی بالاترین سطح روزانه خود از (۹ آوریل) در ۰.۶۴۳ دلار، تجربه نماید.

همچنین، در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی و اُسیلاتور آوسِم درحال‌حاضر بالاتر از آستانه‌های بحرانی خود به‌ترتیب ۵۰ و صفر قرار دارند. این شاخص‌های حرکتی تماماً نشان‌ از تسلط صعودی دارند.

با این وجود، اگر شمع قیمت روزانه توکن بومی ریپل در زیر ۰.۴۱۳ دلار بسته شود، این امر نشان‌دهنده احساس نزولی مداوم است و یک کفِ پایین‌تر در چارچوب زمانی روزانه تشکیل می‌دهد.

چنین سناریویی همچنین می‌تواند باعث کاهش ۱۶ درصدی قیمت این آلت‌کوین شود و پایین‌ترین سطح ۰.۳۴۷ دلار از (۱۲ مارس) را هدف قرار دهد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید