شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8200 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ |
422 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

بیت‌کوین (BTC) سطح ۶۳ هزار دلار را حفظ کرد و رشد دوج‌کوین (DOGE) با افزایش ۶ درصدی دیگر، ادامه دارد. رِندر (RNDR) نیز اکنون بهترین عملکرد را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptopotato»، تور بازیابی قیمت بیت‌کوین (BTC) دیروز آن را به اوج چند روزه ۶۴۵۰۰ دلار رساند، اما این دارایی نتوانست به سمت بالا و قیمت‌های بیشتر ادامه دهد و از آن زمان تاکنون بیش از هزار دلار کاهش یافته است.
درهمین راستا، بیشتر آلت‌کوین‌های با ارزش بازار (مارکت‌کپ) بزرگ‌تر در مقیاس روزانه کمی قرمز هستند و تون‌کوین (TON)، کاردانو (ADA) و شیبا اینو (SHIB) 2 تا ۴ درصد کاهش را تجربه کرده‌اند.
بیت‌کوین در ۶۴.۵ هزار دلار متوقف شد
آغاز ماه (مِی) برای خریداران (گاوهای) بیت‌کوین بسیار دردناک بود زیراکه این ارز دیجیتال پس از عدم توفیق در رسیدن به بالای ۶۵ هزار دلار در روز قبل، به‌شدت سقوط کرد. اصلاحات گسترده در بازار کریپتو، این دارایی را به پایین‌ترین قیمت خود در بیش از دو ماه گذشته یعنی ۵۶۵۰۰ دلار رساند.
از طرف دیگر، امتناع فدرال رزرو (Fed) از افزایش بیشتر نرخ‌های بهره، نوسانات بیشتری را به‌همراه داشت، زیرا بیت‌کوین در بعدازظهر چهارشنبه درعرض چند دقیقه شاهد ۲۰۰۰ دلار پامپ (افزایش) و دامپ (کاهش) بود. درهمین حین، تنها پس از آن، بهبود تدریجی قیمت آغاز شد زیراکه بیت‌کوین تا روز جمعه به ۵۹۰۰۰ دلار جهش کرد.
در ادامه، گاوها یک مرحله دیگر را آغاز کردند و سپس دارایی دیجیتال مذکور را به ۶۲ هزار دلار رساندند. این رشد قیمت، دیروز با افزایش به بالاترین قیمت چند روزه ۶۴۵۰۰ دلار به اوج خود رسید. با این حال، بیت‌کوین نتوانست بر سطح مذکور غلبه کند و از آن زمان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ دلار کاهش یافته است. با این وجود، رمزارز موردبحث درحال‌حاضر بالای ۶۳ هزار دلار معامله می‌شود و تسلط (دامیننس) آن بر آلت‌کوین‌ها به ۵۱ درصد رسیده است. درمقابل، مارک‌کپ آن در کوین‌گکو (CoinGeko) به ۱.۲۴۴ تریلیون دلار کاهش یافته است.

قیمت دوج‌کوین (DOGE) همچنان درحال افزایش است
بزرگ‌ترین میم‌کوین بازار کریپتو، دوج‌کوین، دیروز بین بهترین رمزارزها با عملکرد خوب قرار داشت و درطول دوره رشد خود، دو برابر شده است. DOGE در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد دیگر جهش کرد و اکنون با ۰.۱۶ دلار معامله می‌شود.
از طرف دیگر، سود قابل‌توجه دیگر از میان ۳۶ آلت‌کوین بازار کریپتو متعلق است به رِندر (RNDR) که پس از ۸.۵ درصد رشد روزانه به ۹ دلار افزایش یافته است. اَولانچ (AVAX)، چین‌لینک (LINK) و نی‌یِر پروتکل (NEAR) نیز به رنگ سبز هستند. درمقابل، تون‌کوین، شیبا اینو و کاردانو حدود ۲ تا ۴ درصد کاهش قیمت را شاهد بودند و اتریوم (ETH)، بایننس‌کوین (BNB)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز در محدوده خفیف قرمز درحالِ معامله هستند.
درهمین راستا، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از زمان اوج قیمتی دیروز حدود ۴۰ میلیارد دلار اُفت داشته است و اکنون در کوین‌گکو به ۲.۴۵۰ تریلیون دلار کاهش یافته است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید