شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6214 |
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱ |
593 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

با ظهور مرحله دوم پیش‌فروش، پلتفرم استریم غیرمتمرکز دی‌استریم (DeeStream) مورد توجه چشم‌گیر سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «cryptonewsz»، برخلاف پلتفرم‌های سنتی، پلتفرم استریم غیرمتمرکز دی‌استریم (DeeStream) که ترکیبی از یوتیوب (YouTube) و توئیچ (Twitch) با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است، از فناوری بلاکچین برای ایجاد فضایی جهت ارتباط مستقیم سازندگان ویدئو با طرفداران در سراسر دنیا استفاده می‌کند.
درهمین حال، ارزهای دیجیتال ریپل (XRP) و اتریوم کلاسیک (ETC) نیز به‌دلیل نوسانات قیمتی در بازار کریپتو، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند. علیرغم درگیری‌های حقوقی ریپل با نهادهای نظارتی، ارز دیجیتال XRP به واسطه فعالیت نهنگ‌های بازار رمزارز، با افزایش تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران مواجه شده است. از سوی دیگر، اتریوم کلاسیک با نوسانات قیمتی روبرو بوده اما همچنان مورد انتظار سرمایه‌گذاران قرار دارد. نکته قابل‌توجه، هجوم این سرمایه‌گذاران به مرحله دوم پیش‌فروش دی‌استریم است.
با وجود اُفت اخیر در بازار گسترده‌تر کریپتو، توکن بومی ریپل در تاریخ (۴ آوریل)، توجه خیرکننده معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. قیمت XRP به‌دلیل اصلاحات بازار، کمی پایین‌تر از ۰.۶ دلار معامله شد؛ با این حال، فعالیت نهنگ‌های بازار که توسط ویل‌آلرت (Whale Alert) ردیابی شده است، بحث‌ها درباره پتانسیل افزایش قیمت توکن مذکور را در آینده تقویت کرد. براساس گزارش‌ها، دو تراکنش بزرگ طی ۲۴ ساعت گذشته شامل انتقال ۲۵.۶ میلیون واحد XRP به صرافی متمرکز کریپتو بیت‌استمپ (Bitstamp) و ۲۰ میلیون واحد به صرافی متمرکز رمزارز بیت‌سو (Bitso) ثبت شده است. با توجه به ابهامات حقوقی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، پیش‌بینی رسیدن قیمت XRP به ۱ دلار در ماه (آوریل) دشوار است.
از طرف دیگر، قیمت هفتگی اتریوم کلاسیک با کاهش اندکی بین ۳۲.۳ تا ۳۱.۷ دلار و اُفت ۱.۸۴ درصدی همراه بوده است. درهمین حال، در اوایل (آوریل)، قیمت هر واحد اتریوم کلاسیک ۳۴.۳ دلار بود که منجر به پیش‌بینی افزایش بیشتر قیمت آن از سوی بسیاری از فعالان بازار رمزارز شد. با این وجود، اتریوم کلاسیک علیرغم رسیدن به بالاترین قیمت ۳۴.۷۷ دلار در اوایل ماه، از ابتدای سه ماهه ابتدایی سال با کاهش جزئی مواجه شده است.
درحال‌حاضر، قیمت هر واحد اتریوم کلاسیک ۳۱.۷۶ دلار است. با این‌که رقم مذکور نسبت به قیمت ابتدای سه‌ماهه اول سال بهبود یافته است، اما در مقایسه با هفته گذشته، ارز دیجیتال مذکور همچنان با کاهش قیمت مواجه بوده است. با توجه به بالاترین قیمتی که در ماه (مارس) به حدود ۳۸ دلار رسید، دارندگان اتریوم کلاسیک می‌توانند امیدوار به جهش مجدد قیمت این کریپتو باشند.
امیدهای فراوان برای دی‌استریم با پیش‌بینی افزایش عظیم قیمت
دی‌استریم، یک پلتفرم استریم است که سازندگان محتوا می‌توانند مستقیماً با طرفداران خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند. این پلتفرم ترکیبی از یوتیوب و توئیچ با قابلیت‌های بهتر است. دلیل این امر استفاده از فناوری بلاکچین در ساختار آن است. بنابراین، سازندگان محتوا می‌توانند ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند، با طرفدارانشان صحبت کنند و حتی ویدئوهای خود را در فروشگاه دی‌استریم به فروش برسانند. با این حال، عملکرد دی‌استریم، ساده و درعین‌حال نوآورانه است.
از سوی دیگر، دی‌استریم با استفاده از درآمد حاصل از تبلیغات اسپانسری، کارمزدهای پلتفرم و هزینه‌های اشتراک، با کاربرانی که زودتر اقدام به خرید توکن می‌کنند، به‌صورت لحظه‌ای تسویه‌حساب کرده، کارمزد‌های کمتری را ارائه می‌دهد و آزادی بیان را تضمین می‌کند. با قرارگیری در مرحله دوم پیش‌فروش و ارائه توکن با قیمت ۰.۰۶ دلار، د‌ی‌استریم تاکنون بیش از ۱۷۸۰۰ کاربر ثبت‌نامی و ۳۴۰۰ سرمایه‌گذار را جذب کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید