شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3736 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۴ |
49 بازدید
2
ارسال به دوستان

به تازگی، مقدار قابل توجه ۳۳.۴۲ میلیون توکن (BLUR) به ارزش تقریبی ۲۲.۳ میلیون دلار از قرارداد قفل شده خارج و قرار است برای توزیع به کوین‌بیس منتقل شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «nulltx.com»، روند آزادسازی و بازگشایی ۳۳.۴۲ میلیون توکن بلور (BLUR)، مجموع توکن‌های آزاد شده این رمزارز را از (ژوئن ۲۰۲۳) به ۶۱۶.۸ میلیون توکن می‌رساند که اکنون ارزشی معادل ۴۱۱ میلیون دلار دارد. درحال‌حاضر، بلور در سال دوم از برنامه چهار ساله بازگشایی توکن‌های خود قرار دارد که با نرخ بازگشایی کمتری نسبت به دوره‌های قبل مشخص می‌شود.
به‌طور قابل توجهی، تنها در سال (۲۰۲۴)، بلور سه رویداد درخور توجه آزادسازی توکن را پشت سر گذاشته است. همچنین، در (ژانویه)، ۴۹.۴۶ میلیون توکن از ارز دیجیتال مذکور به ارزش حدود ۳۲.۵۵ میلیون دلار آزاد شد.
کاهش قیمت توکن بلور علیرغم افزایش توجه به بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)
بازار رمزارز بلور در ماه (فوریه) شاهد باز شدن ۴۸.۶۶ میلیون توکن به ارزش تقریبی ۳۵.۵۶ میلیون دلار بود و در ماه (مارس) نیز بازگشایی چشمگیر دیگری از ۳۳.۴۲ میلیون توکن بلور معادل تقریبی ۲۲.۳ میلیون دلار را تجربه کرد.
با وجود افزایش توجهی که بازار توکن‌های غیرقابل تعویض بلور به مرور زمان دریافت کرده، این توکن کاهش ارزش را تجربه کرده است. در طول ماه گذشته، بلور ۱۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است، در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۶ درصدی دیگری مشاهده شده است. این روند نزولی در ارزش بازار ارز دیجیتال مذکور با علاقه فزاینده به عرضه توکن‌های غیرقابل تعویض بلور در تضاد است که نشان از تأثیرگذاری دینامیک بازار و احساسات سرمایه‌گذار بر عملکرد این توکن دارد.
درهمین‌حال، با پیشرفت بلور در برنامه آزادسازی و باز شدن قفل توکن‌های بیشتر، سرمایه‌گذاران تأثیر آن بر دینامیک بازار و ارزش توکن را به‌دقت زیر نظر دارند. تحول مداوم اکوسیستم بلور، به‌ویژه بازار توکن‌های غیرقابل تعویض آن، فرصت‌ها و چالش‌هایی را برای ذینفعان درحال پیمایش فضای کریپتو ایجاد می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید