شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7350 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ |
302 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

فعالیت در اکوسیستم سولانا (SOL) از اَولانچ (AVAX) پیشی گرفت.آیا این تغییر، بر روی قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Ambcrypto»، داده‌های زنجیره‌ای نشان داد که اَولانچ (AVAX) در نقطه‌ای قرار داشت که می‌توانست ارزش خود را ۴ برابر ‌کند. درهمین حال، قیمت AVAX ممکن است در کوتاه‌مدت به ۵۱.۴۵ دلار جهش کند و سولانا (SOL) را پشت سر بگذارد. برای اولین بار از (نوامبر ۲۰۲۳)، سلطه اجتماعی (سوشال دامیننس) توکن بومی اَولانچ به پایین‌ترین حد خود رسیده است، به‌گونه‌ای که براساس تجزیه و تحلیل داده‌های سِنتیمنت (Santiment) تسلط اجتماعی آن ۰.۲۰۵ درصد بود.
کاهش در متر و معیار مذکور به این معنی است که بحث درباره این توکن در مقایسه با ۱۰۰ آلت‌کوین برتر بازار کریپتو کم‌تر بوده است؛ اما آخرین باری که تسلط اجتماعی AVAX به این پایین رسیده است، قیمت توکن از ۱۱.۶۲ دلار به ۴۸.۹۳ دلار در کمتر از دو ماه افزایش یافت.

آیا AVAX در موقعیت بهتری برای پیشی‌گرفتن از SOL است؟
در آن دوره، اَولانچ و سولانا از نظر رشد قیمت تقریباً در یک پایه قرار داشتند. اگرچه هر دو قیمت در مقایسه با عملکرد خود در سه‌ماهه چهارم (۲۰۲۳) کاهش یافته بودند، SOL همچنان عملکرد بهتری در سه‌ماهه اول (۲۰۲۴) از خود نشان داد. همچنین، در ۹۰ روز گذشته، قیمت سولانا ۶۴.۴۳ درصد افزایش یافته و از سوی دیگر، AVAX رشد ۱۸.۹۳ درصدی را به ثبت رساند. با این حال، به نظر می‌رسد که تسلط اجتماعی پایین، کاتالیزوری برای بازگرداندن لمس خدای میداس درجهت تبدیل این رمزارز به موجودیتی باارزش‌تر باشد.
اگر این اتفاق بیفتد، قیمت ارز دیجیتال مذکور ممکن است طی چند هفته به ۵۰.۶۰ دلار برسد. در زمان انتشار این خبر، توکن بومی اَولانچ با قیمت ۳۷.۳۱ دلار معامله می‌شد؛ با این حال موقعیت‌های دیگری هم وجود داشت که اکوسیستم سولانا جدا از ارزش توکن‌های بومی‌ خود از اَولانچ پیشی گرفت. به‌عنوان مثال، داگ‌ویف‌هت (WIF) برترین میم‌کوین در اکوسیستم سولانا است. از طرف دیگر، کوگ‌اینو (COQ)، میم‌کوین پیشرو در اکوسیستم اَولانچ است؛ اما قیمت هر دو رمزارز معرفی‌شده در ۳۰ روز گذشته در دو جهت مخالف حرکت کردند.
درحالی‌که کوگ‌اینو ۳۴ درصد کاهش یافت، داگ‌ویف‌هت رشد ۳۷ درصدی را تجربه کرد که این امر نشان می‌دهد علاقه به SOL بسیار بیشتر از AVAX است. با وجود چنین تفاوتی، به نظر می‌رسد که اَولانچ فرصت خرید بهتری نسبت به سولانا ارائه می‌دهد زیرا معامله‌گران ممکن است قیمت‌های پایین توکن‌ها را شایسته افزایش نقدینگی بدانند. در این بین، احساسات پیرامون SOL و AVAX، هر دو منفی بود. در‌حالی‌که احساسات وزنی اَولانچ، منفی ۰.۶۱۹ بود، این معیار برای توکن بومی سولانا، عدد منفی ۱.۰۲۳ را به نمایش گذاشت که نشان می‌دهد معامله‌گران بیشتر به پیش‌بینی صعودی AVAX در کوتاه‌مدت نسبت به سولانا اعتقاد داشتند.

هیچ نیرویی در کف وجود ندارد
در بازه زمانی ۴ ساعته، گاوها (خریداران) حمایت خود را در ۳۲.۷۰ دلار ایجاد کردند و اطمینان حاصل نمودند که قیمت از سطح مذکور پایین‌تر نمی‌آید. با این حال، مقاومت بالای ۳۸.۵۸ دلار، مسیر صعودی را برای اَولانچ متوقف کرده بود. علیرغم کاهش قیمت، اُسیلاتور آوسِم (AO) مثبت بود که این امر نشان از افزایش و حرکت صعودی دارد، اما یک نوار هیستوگرام قرمز بر روی AO ظاهر شد که نشان می‌دهد خریداران ممکن است قدرت پرتاب برای اطمینان از شتاب‌گیری قیمت AVAX را نداشته باشند.
درصورت ادامه این روند، ارز دیجیتال مذکور ممکن است به ۳۵.۰۱ دلار بازگردد. با این همه، برگشت مجدد قیمت در این مرحله می‌تواند زمینه را برای افزایش ۶۸.۶۲ درصدی فراهم کند که می‌تواند قیمت را به ۵۱.۴۵ دلار برساند.

از این تحلیل، می‌توان نتیجه گرفت که دوازدهمن رمزارز برتر بازار همچنان اهداف صعودی خوبی در پیش دارد و در برخی موارد، ممکن است عملکرد بهتری از SOL به نمایش بگذارد. با این وجود، در دراز‌مدت، توکن‌ها ممکن است با سرعت مشابهی حرکت کنند، اما این بدان معنا نیست که AVAX به ارزش بازار سولانا خواهد رسید.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید