شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7091 |
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ |
312 بازدید
1
ارسال به دوستان

مدیرعامل ریپل (Ripple)، همچنان متعهد است تا موضع کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده درمورد توکن XRP  را در دیوان عالی کشور به چالش بکشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Crypto-news-flash»، به‌دنبال به‌روز رسانی‌های اخیر از «اِستوارت آلدروتی»، مدیر ارشد حقوقی ریپل (Ripple)، کنفرانس ملی ارزهای دیجیتال (CNF) خواستار دخالت کنگره ایالات متحده میان چالش‌های مداوم نظارتی شده است. آن‌ها از کنگره می‌خواهند تا بودجه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده را متوقف کند و بر نیاز به حمایت قانون‌گذاری برای پیمایش در پیچ و خم مقررات ارزهای دیجیتال تأکید می‌کنند.
ادامه نبرد حقوقی با SEC  
ریپل (XRP) با چالش‌های حقوقی مداوم از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مواجه است که قصد دارد علیه حکم سال (۲۰۲۳) که فروش‌های ثانویه توکن بومی ریپل را عرضه اوراق بهادار نمی‌داند، درخواست تجدید نظر کند. با وجود این، «بِرَد گارلینگهاوس»، مدیرعامل ریپل، همچنان متعهد است که در صورت لزوم، مبارزه را به دیوان عالی کشور بکشاند. این موضوع در یک بحث اخیر در دانشکده تجارت کلمبیا توسط «لیندا استوارد»، دادستان سابق SEC، مورد تأکید قرار گرفت.
در همین حال، آراء قضایی اخیر، مانند تصمیم دادگاه استیناف حوزه دوم گوویل، نشان‌دهنده تغییر محیط نظارتی است که به‌شکل بالقوه‌ای مطلوب نظر ریپل است. احکام مذکور به این معنی است که SEC ممکن است نتواند درصورت عدم ضرر مالی به خریدار، استرداد را مطالبه کند که این مسئله موقعیت حقوقی ریپل را تقویت می‌کند.
تغییرات نظارتی و تأثیر مالی
همچنین، در میان این چالش‌ها، تغییرات قابل‌توجهی در مقررات نظارتی وجود دارد. طبق گزارش «اِلِنور تِرِت» از فاکس بیزنس، از تاریخ (۲۲ می)، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قرار است هزینه‌های تراکنش شرکت‌های سهامی عام را به‌طور چشم‌گیری از ۸ دلار به ۲۷.۸۰ دلار برای هر ۱ میلیون دلار تراکنش افزایش دهد. این افزایش هزینه که به‌دلیل کسری بودجه SEC ضروری است، بر فشار مالی بر نهاد نظارتی در تلاش برای تثبیت بودجه خود، تأکید می‌کند.
واکنش بازار به XRP
از سوی دیگر، عدم قطعیت‌های حقوقی درحالِ انجام بر عملکرد بازار توکن بومی ریپل تأثیر گذاشته است. همان‌طور که در کوین‌مارکت‌کپ (Coinmarketcap) مشاهده می‌شود، XRP  درحال‌حاضر با قیمت ۰.۴۹۶۳ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش جزئی ۰.۰۵۲ درصدی در روز گذشته و کاهش قابل‌توجه ۱۹.۷۷ درصدی در طول هفته گذشته است.
درنهایت، آمادگی ریپل برای پیگیری چالش‌های حقوقی خود در دیوان عالی، همراه با درخواست آن‌ها برای حمایت کنگره، بر نظارت شدید نظارتی بر صنعت کریپتو تأکید می‌کند. نتایج این نبردهای حقوقی به احتمال زیاد بر نحوه تنظیم و طبقه‌بندی دارایی‌های دیجیتال در آینده تأثیر خواهد گذاشت و بر ذینفعان در سراسر اکوسیستم ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید