شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4528 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ |
263 بازدید
1
ارسال به دوستان

قیمت ریپل (XRP) نشانه‌های جالبی از خود نشان می‌دهد زیرا روند معکوس‌شدن قیمت، سرانجام امیدهایی را به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، الگوهای اخیر نمودار ریپل (XRP) نشان می‌دهد که ممکن است قیمت این آلت‌کوین شروع به معکوس شدن از پایین‌ترین سطح اخیر خود کرده باشد. طبق داده‌های قبلی، یک حرکت تکنیکالی به نام «تقاطع طلایی» رخ داده است، جایی که میانگین متحرک (MA) کوتاه‌مدت از میانگین متحرک بلندمدت عبور می‌کند، که نشان‌دهنده رشد بالقوه برای توکن بومی ریپل است. با نگاهی به چارت، XRP درحدود ۰.۶۳ دلار معامله می‌شود. این رمزارز از میانگین متحرک نمایی (EMA) 21 روزه عبور کرده است که نشانه اولیه‌ای در راستای نمایش یک روند صعودی درحال شکل‌گیری است.
اگر این روند افزایشی ادامه یابد، ممکن است مقاومت نزدیک سطح ۰.۶۴ دلار آزمایش شود. بریک‌آوت از این سطح می‌تواند راه را برای سطوح بالاتر هموار کند، به‌طوری‌که مقاومت بعدی در حدود ۰.۶۸ دلار خواهد بود. از طرف دیگر، حمایت قوی در ۰.۵۸ دلار وجود دارد که می‌تواند از کاهش قیمت ارز دیجیتال مذکور جلوگیری کند و به پایه‌ای برای معکوس‌شدن قیمت در آینده بدل شود.

با فرض بهبود بازار در هفته آینده پس از دو هفته کاهش، XRP می‌تواند بر موج آن سوار شود. در این حالت، عبور مداوم از ناحیه ۰.۶۴ دلار و حفظ آن بالاتر از این سطح ممکن است زمینه را برای افزایش به سمت مقاومت ۰.۶۸ دلار فراهم کند. به نظر می‌رسد که آینده توکن بومی ریپل به توانایی آن در حفظ این انرژی تازه اشاره دارد. با احتمال بهبود بازار در آینده، این مسئله می‌تواند همان چیزی باشد که XRP برای تثبیت روند صعودی و رشد خود نیاز دارد.
در همین حال، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با دقت بیشتری به تماشا نشسته تا ببینند آیا آلت‌کوین مذکور می‌تواند از این فرصت استفاده و مسیر صعودی ثابتی را ایجاد کند یا خیر. عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۱ روزه و شکل‌گیری الگوی تقاطع طلایی، برای کسانی که امیدوار به افزایش قیمت هستند، نشانه‌های مثبتی هستند. با این وجود، با توجه به سابقه توکن بومی ریپل در ناامید کردن سرمایه‌گذاران، احتیاط همچنان توصیه می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید