شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8331 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ |
149 بازدید
1
ارسال به دوستان

اگر ۳۱ هزار آدرس کیف‌پول پالیگان (MATIC) اقدام به فروش توکن‌های خود نکنند، MATIC می‌تواند به ۰.۸۳ دلار نیز برسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «AMBCrypto»، براساس گزارش IntoTheBlock، پالیگان (MATIC) در نقطه‌ای قرار دارد که ۳۱ هزار آدرس کیف‌پول، ۲۱۶.۹۴ میلیون توکن را با قیمت متوسط ۰.۷۳ دلار خریداری کرده‌اند. با این حال، افزایش بالقوه قیمت این آلت‌کوین ممکن است بیش از ۱۷.۳۴ درصد از دارندگان (هولدرها) MATIC را در سود نگه دارد. درهمین راستا، متوسط قیمت ۰.۷۳ دلار، یک نقطه سر به سر برای هولدرها است اما همچنان می‌تواند در قامت یک سطح بحرانی برای توکن بومی پالیگان ظاهر شود. در زمان انتشار این خبر، ۱۱۱۷۲۴ کیف‌پول که ۱۷.۳۴ درصد از کل عرضه این رمزارز را شامل می‌شود، در سود بودند.
از سوی دیگر، ۵۰۱۷۱۰ آدرس که درصد باورنکردنی ۷۷.۸۵ را نشان می‌دهد، خالی از پول بودند. بسته به جهتی‌که توکن بومی پالیگان حرکت می‌کند، منطقه ۰.۷۳ دلاری می‌تواند به‌عنوان سطح حمایت یا مقاومت درنظر گرفته شود.
کلید حل این معما در دست این گروه است
بریک‌آوت قیمت به بالای ۰.۷۳ دلار می‌تواند MATIC را به ۰.۷۶ دلار، جایی‌که ۳۶.۶۹ میلیون توکن انباشته و هولد شده است، برساند. در این صورت، قیمت ارز دیجیتال مذکور ممکن است به ۰.۸۳ دلار برسد. با این حال، یک شکست قیمتی می‌تواند باعث سقوط این آلت‌کوین به ۰.۶۱ دلار شود، ناحیه‌ای که نقطه سر به سر اکثر دارندگان توکن بومی پالیگان است. در زمان نشر این خبر، قیمت MATIC در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۳۷ درصد کاهش یافت. با این وجود، اگر ارز دیجیتال یادشده، این روند شتاب را حفظ کند، حرکت بعدی MATIC ممکن است به‌سمت ارقام ۰.۸۳ تا ۰.۸۹ دلار افزایش یابد. افزون بر شرکت‌کنندگان و هولدرهای توکن بومی پالیگان، اتریوم (ETH) یکی از آلت‌کوین‌ها است که می‌تواند جهت بعدی MATIC را تحت‌تأثیر قرار دهد.
همچنین، براساس یافته‌های AMBCrypto، هم‌بستگی توکن بومی پالیگان با اتریوم و بیت‌کوین (BTC) در بازه منفی ۱ تا مثبت ۱، به‌ترتیب مثبت ۰.۹۳ و مثبت ۰.۸۷ بود. درهمین راستا، هنگامی‌که قرائت هم‌بستگی میان رمزارزها نزدیک به منفی ۱ است، این امر حاکی از واگرایی در قیمت‌ها است. از سوی دیگر، خوانش نزدیک به مثبت ۱ نشان می‌دهد که ارزش ارزهای دیجیتال تقریباً در یک جهت حرکت می‌کنند.
بنابراین، اگر ETH از اُفت قیمت به زیر ۳۰۰۰ دلار اجتناب کند، MATIC نیز ممکن است تا ۰.۸۳ دلار افزایش یابد. با این وجود، اگر قیمت دومین ارز دیجیتال بازار با کاهش ارزش روبه‌رو شود، قیمت توکن بومی پالیگان ممکن است یک اصلاح قیمتی دیگر را به ۰.۶۱ دلار آغاز کند.
این‌بار، سرنوشت‌ساز است
از نظر اصلاح قیمتی، داده‌های آن‌چین از سِنتیمنت (Santiment) نشان داد که کاهش قیمت دیگری برای MATIC ممکن است آن‌را وارد فاز نزولی کند. درهمین راستا، AMBCrypto پس از بررسی امتیاز Z ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) این استنتاج را دریافت کرد. وقتی امتیاز Z ارزش بازار به ارزش واقعی کمتر از صفر است، این بدان معنا است که یک توکن با تسلط (دامیننس) رو به نزول سروکار دارد و ممکن است رشد قیمت برای آن دشوار باشد.
با این حال، زمانی‌که معیار مذکور در ناحیه مثبت، افزایش می‌یابد، نمایان‌گر این نکته است که قیمت تمایل به صعود دارد. در زمان انتشار این خبر، امتیاز Z ارزش بازار به ارزش واقعی توکن بومی پالیگان ۰.۱۹ بود. اگر این خوانش کاهش بیشتری یابد، پیش‌بینی صعودی ذکرشده در بالا نیز می‌تواند باطل شود و درمقابل، یک افزایش سریع در این معیار ممکن است قیمت MATIC را از سقوط به مرحله دشوار دیگری باز دارد.

بنابراین، معامله‌گران ممکن است قبل از موضع‌گیری، مراقب نتیجه باشند. در عین حال، خواندن این معیار می‌تواند نشان‌دهد که آلت‌کوین مذکور کمتر از ارزش واقعی خود ارزش‌گذاری شده است. علاوه بر این، اگر میلیون‌ها آدرس کیف‌پول شروع به جمع‌آوری MATIC در قیمت ۰.۷۳ دلار کنند، در آن صورت، کاهش قیمت در چرخه نزولی می‌تواند از دور تحلیل‌ها خارج شود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید