شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8907 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ |
372 بازدید
2
ارسال به دوستان

درحالی‌که اَلگوتِک (ALGT) به‌عنوان یک نقطه روشن برای سرمایه‌گذاران ظهور می‌کند، ثورچین (RUNE) و آپتیمیسم (OP) در تلاش برای غلبه بر نوسانات بازار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Blockonomi»، با تلاطم بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران درحال بررسی این نکته هستند که کدام رمزارز را برای سودآوری خریداری کنند. در این میان اَلگوتِک (ALGT)، یک توکن درحالِ پیش‌فروش نوظهور، به‌عنوان یک ارز دیجیتال مناسب برای خرید، برجسته شده است و این درحالی است که ثورچین (RUNE) و آپتیمیسم (OP) برای جلب‌توجه سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند.
ثورچین در تلاش برای غلبه بر نوسانات ناامیدکننده بازار
توکن بومی ثورچین پس از یک رالی چشم‌گیر قیمتی در سه‌ماهه اول (۲۰۲۴)، در ماه (مارس) به بالاترین ارزش خود یعنی ۱۱.۱۶ دلار رسید. با این حال، سه‌ماهه دوم بازار با اصلاح شدید همراه بود که باعث شد RUNE در ماه (مِی) به ۶.۲۳ دلار کاهش یابد. درهمین راستا، با وجود اُفت قیمت، ثورچین، همکاری با سیم‌بیوسیس (Symbiosis) را اعلام کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر توکنی را در ۲۵ شبکه بلاکچین با بیت‌کوین (BTC) مبادله کنند. این همکاری باعث هیجان قابل‌توجه و همچنین منجر به افزایش سهم بازار صرافی‌ غیرمتمرکز (DEX) و فعالیت ارزش کل قفل‌شده (TVL) توکن بومی ثورچین شد.
درنتیجه، احساسات بازار RUNE با پیش‌بینی سرمایه‌گذاران برای افزایش قیمت آن، صعودی شد. افزون بر این، الگوهای شاخص قدرت نسبی (RSI) و مَکدی (MACD) این رمزارز نشان می‌دهد که ثورچین در آستانه یک روند صعودی با پیش‌بینی‌های قیمتی که نشان می‌دهد RUNE ممکن است برخلاف شرایط بازار تا پایان سال به ۱۰ دلار برسد، است.
سرمایه‌گذاران آپتیمیسم با وجود ضعف گسترده بازار کریپتو همچنان خوش‌بین هستند
عملکرد OP در سه‌ماهه دوم (۲۰۲۴) با ناامیدی سرمایه‌گذاران پُرشور آن، همچنان نزولی بوده است، به‌طوری‌که قیمت توکن بومی آپتیمیسم از ۳.۶۸ دلار به ۲.۵۳ دلار بین ماه‌های (آوریل و مِی) کاهش یافته است. همچنین، با وجود موانعی که مانع از افزایش قیمت این رمزارز می‌شود، توسعه شبکه آپتیمیسم در سه‌ماهه دوم همچنان به تقویت جایگاه خود ادامه می‌دهد. از سوی دیگر، همکاری این اکوسیستم با زیو راس (Zeeve Raas) منجر به راه‌اندازی دِ‌ونِت‌های (Devnet) رول‌آپ آپتیمیسم (Optimistic Rollup) برای توسعه‌دهندگان توسط آپتیمیسم اِستَک (OP Stack) شد. علاوه بر این، آپتیمیسم از شبکه‌های لایه۳ در سوپرچین (Superchain) خود پشتیبانی می‌کند.
با وجود ارتقاء‌های شبکه مذکور، قیمت توکن بومی آپتیمیسم همچنان نزولی بوده است و کارشناسان بازار با توجه به کاهش مداوم تقاضا، احساسات نزولی برای OP را پیش‌بینی می‌کنند. از طرف دیگر، تحلیل‌های قیمتی آپتیمیسم نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است نتواند بر شرایط فعلی بازار کریپتو غلبه کند و تا پایان سال به ۱.۵ دلار سقوط کند.
اَلگوتِک به‌عنوان دارایی نجات‌دهنده برای سرمایه‌گذاران رمزارز در بازار بی‌رمق، ظهور می‌کند
اَلگوتِک با تداوم نوسانات بازار کریپتو که همچنان بر قیمت سایر ارزهای دیجیتال در پیش‌فروش و بهترین آلت‌کوین‌ها تأثیر می‌گذارد، از سایر آن‌ها جلو افتاده است. درهمین حال، فعالیت قیمت پیش‌فروش عمومی آن نیز باعث ایجاد علاقه عظیم سرمایه‌گذاران به این توکن رمزنگاری‌شده هوش مصنوعی (AI) است. در راستای معرفی اَلگوتک، یک پلتفرم غیرمتمرکز معاملات ارز دیجیتال است که از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران جهت به حداکثر رساندن تلاش‌های معاملاتی و سرمایه خود استفاده می‌کند. پلتفرم مذکور، استراتژی‌های معاملاتی را به‌صورت خودکار اجرا و نیاز به معاملات دستی را از بین می‌برد. علاوه بر این، کاربران ALGT از نقدینگی بالا و اهرم معاملاتی برای کسب سود بیشتر بهره‌مند می‌شوند.
توکن بومی این پلتفرم، در یک پیش‌فروش عمومی چند مرحله‌ای قرار دارد و از ۰.۰۴ دلار در مرحله ۱ به ۰.۰۸ دلار در مرحله ۳، افزایش ۱۰۰ درصدی را شاهد بوده است. متعاقباً، علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با ترک موقعیت‌های (پوزیشن‌ها) خود در رمزارزهایی که تحت‌تأثیر نوسانات بازار کریپتو قرار گرفته‌اند، اقدام به خرید اَلگوتِک به‌دلیل پیش‌بینی سود ۸۷.۵ درصدی آن در مسیر رسیدن به قیمت نهایی ۰.۱۵ دلار در زمان عرضه، می‌کنند. علاوه بر این، پیش‌فروش نهایی آتی این پروژه، مرحله ۴، انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال است تا قبل از این‌که فرصت سود را از دست دهند، اقدام به خرید ALGT کنند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید