شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3950 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ |
507 بازدید
1
ارسال به دوستان

فروش قابل توجه یک نهنگ ریپل (XRP) امروز باعث ایجاد موجی از حدس و گمان شد، زیرا قیمت این توکن دوباره روندی صعودی پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، در چرخشی جالب از وقایع و به‌دنبال فاز اصلاحی که اخیراً در کل بازار کریپتو مشاهده شد، انتقال عظیم توکن‌های ریپل (XRP) توسط یک نهنگ به یک صرافی ارز دیجیتال (CEX)، توجهات زیادی را در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار رمزارز در سراسر جهان به خود جلب کرد. در بحبوحه فاز اصلاح بیت‌کوین (BTC) پس از سقوط به زیر ۷۰ هزار دلار که به دلیل ریزش شدید بازار کریپتو آغاز شد، جهش امروز توکن بومی ریپل مطابق با روند صعودی گسترده‌تری است که توسط آلت کوین‌ها مشاهده می‌شود.
درهمین حال، فروش قابل توجه ۲۵.۸۵ میلیون XRP توسط نهنگ مذکور، امروز باعث ایجاد گمانه زنی هایی درمورد پرایس اکشن متضاد این ارز دیجیتال شد، زیرا علیرغم افزایش عرضه در صرافی‌ها، قیمت آن افزایش یافت. این امر به نوبه خود، جریانی از حدس و گمان ها را درباره روند صعودی مورد انتظار XRP برای رسیدن به سطح ۱ دلار در آینده نزدیک ایجاد کرد. براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط تحلیل گران، موجی از خوش بینی درمورد توانایی این توکن برای رسیدن به ۱ دلار در حال حاضر در بازار گسترده کریپتو وجود دارد.
نگاهی دقیق تر به فروش ۲۵ میلیون دلاری نهنگ XRP
با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط ویل آلرت (Whale Alert)، ۲۴.۸۵ میلیون XRP به ارزش ۱۵.۴۴ میلیون دلار، توسط یک نهنگ شناخته شده XRP، دیروز (۱۷ مارس) به بیت استمپ (Bitstamp) منتقل شد. پس از فروش قابل توجه این نهنگ، توکن بومی ریپل برعکس، روند صعودی به خود گرفت و امروز به قیمت ۰.۶۲ دلار رسید. این مسئله، باعث کنجکاوی شدید در بین علاقه مندان به بازار کریپتو در سراسر جهان شد و تأثیر بالقوه ریزش نهنگ بر قیمت XRP را زیر سؤال برد.
درحالی که، سقوط شدید این توکن پس از رسیدن به اوج ۰.۷۴ دلار، سرمایه گذاران را محتاط نگه داشته است، به نظر می رسد این امر به دلیل اصلاح قیمت اخیر بیت کوین باشد، اگرچه بازار گسترده کریپتو در حال حاضر نشانه هایی از یک روند بهبود را نشان می دهد.
با وجود انتقال عظیم توکن ها به صرافی ارز دیجیتال متمرکز بیت استمپ، حفظ سطح ۰.۶۲ دلار توسط XRP بسیار مهم است و اگر این توکن روند صعودی خود را حفظ کند، به طور بالقوه ای راه را برای پامپ های آتی هموار می کند. در همین حال،XRP  همچنان به معامله در محدوده مثبت ادامه داد و توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد.
جهش قیمت XRP
در زمان نگارش این خبر، قیمت XRP نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۲.۸۴ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۰.۶۲۶۶ دلار معامله می شود. این توکن با ثبات قابل توجه، توانسته است بالاتر از سطح ۰.۶۲ دلار باقی بماند و باعث ایجاد شور و شوق زیادی در بین معامله گران و سرمایه گذاران در سراسر جهان شود.
تحلیل ها نشان می دهد که در صورت ادامه این روند صعودی، این آلت کوین حتی می تواند به سطح ۰.۸ دلار نیز برسد. با افزایش بیشتر قدرت خریداران، توکن بومی ریپل می تواند از سطح مقاومت ۰.۹ دلار عبور کند و با خوش بینی مسیر خود را برای صعود سریع به ۱ دلار هموار کند.
با این حال، با کاهش نرخ بهره باز، حجم، و نرخ بودجه مبتنی بر معاملات باز یا اوپن اینترست XRP در زمان انتشار، احساسات مرحله تلفیقی قریب‌الوقوع با شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۵۲ نوسان می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید