شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8771 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ |
142 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

قیمت ریپل (XRP) با ثبات نسبی روبه‌رو شده و موجی از اصلاح صعودی را از بالای ۰.۵۰ دلار آغاز کرده است و اکنون بالاتر از ۰.۵۰۵ دلار ۰.۵۰۵۰ دلار معامله می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Newsbtc»، قیمت ریپل (XRP) درحال تلاش برای یک موج اصلاحی از سطح حمایتی ۰.۴۸۶۵ دلار است و در صورتی‌که بتواند مقاومت ۰.۵۱۲۰ دلار را از پیش رو بردارد، ممکن است شاهد افزایش بیشتر قیمت و شکل‌گیری روند صعودی آن باشیم. درهمین راستا، در نمودار ساعتی جفت رمزارز ریپل/دلار آمریکا (XRP/USD) شاهد شکستن یک خط روند نزولی قوی با مقاومت ۰.۵۰۲۵ دلار و بریک‌آوت به‌سمت بالا بودیم.
قیمت ریپل سطح ۰.۵۰ دلار را پس گرفت
قیمت XRP پس از کاهش مداوم، در نزدیکی محدوده ۰.۴۸۶۵ دلار به سطح حمایتی خود رسید. درهمین حین، کف قیمتی در ۰.۴۸۶۴ دلار شکل گرفت و درحال‌حاضر قیمت در تلاش برای ایجاد یک موج اصلاحی صعودی شبیه به بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) است و توانست از سطوح مقاومتی ۰.۴۹۵۰ و ۰.۵۰ دلار عبور کند.
علاوه بر این، شاهد بریک‌آوت یک خط روند نزولی قوی با مقاومت ۰.۵۰۲۵ دلار در نمودار ساعتی جفت رمزارز ریپل/دلار آمریکا بودیم. این آلت‌کوین حتی بالاتر از ۰.۵۱ دلار جهش کرد و باعث تشکیل قله قیمتی در ۰.۵۱۲۰ دلار شد و اکنون قیمت آن درحال تثبیت سودهای به دست آمده است. همچنین، قیمت ارز دیجیتال مذکور سطح اصلاحی (ریتریسمنت) ۲۳.۶ درصد فیبوناچی از افزایش اخیر قیمت، از کف ۰.۴۸۶۷ دلار به قله ۰.۵۱۲۰ دلار را آزمایش کرد و هم‌اکنون بالاتر از سطح ۰.۵۰۵ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

درهمین راستا، مقاومت اولیه پیش روی این ارز دیجیتال در نزدیکی سطح ۰.۵۰۸۵ دلار است و اولین مقاومت کلیدی در نزدیکی ۰.۵۱۲ دلار واقع شده است. همچنین، بسته‌شدن کندل قیمت بالاتر از منطقه مقاومتی ۰.۵۱۲ دلار می‌تواند جرقه افزایش قابل‌توجهی را بزند. پس از ناحیه قیمتی ذکرشده، مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی ۰.۵۲۲ دلار است. در صورتی‌که خریداران همچنان بالای سطح مقاومتی ۰.۵۲۲ دلار فعال باقی بمانند، ممکن است شاهد یک جهش به‌سمت مقاومت ۰.۵۳۵۰ دلار نیز باشیم. در این حالت، هرگونه افزایش بیشتر قیمت ممکن است ‌آن‌را به سمت مقاومت ۰.۵۵ دلار سوق دهد.
احتمال کاهش مجدد؟
درمقابل، اگر XRP نتواند از منطقه مقاومتی ۰.۵۱۲ دلار عبور کند، ممکن است روند نزولی دیگری را آغاز نماید. دراین صورت حمایت اولیه در کف قیمتی در نزدیکی سطح ۰.۵۰۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. افزون بر این، حمایت اصلی بعدی در ناحیه ۰.۵ دلار برابر با سطح اصلاحی ۵۰ درصد فیبوناچی از افزایش اخیر قیمت، از کف ۰.۴۸۶۷ دلار به بالاترین سطح ۰.۵۱۲۰ دلار، قرار دارد. دراین حالت، اگر شاهد شکست قیمت به سمت پایین و بسته‌شدن کندل پایین‌تر از سطح ۰.۵۰ دلار باشیم، قیمت ریپل ممکن است با سرعت بیشتری کاهش یابد که می‌تواند مجدداً منطقه حمایتی ۰.۴۸۶۵ دلار را لمس کند.
اندیکاتور‌های تکنیکال
مَکدی (MACD) یک ساعته: اندیکاتور مَکدی برای XRP/USD هم‌اکنون درحال کسب شتاب در منطقه‌ی صعودی است.
شاخص قدرت نسبی (RSI) یک ساعته: RSI برای جفت رمزارز مذکور اکنون بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.
سطوح کلیدی حمایت: ۰.۵۰ و ۰.۴۸۶۵ دلار.
سطوح کلیدی مقاومت: ۰.۵۱۲ و ۰.۵۲۲ دلار.  

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید