شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4716 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ |
554 بازدید
1
ارسال به دوستان

در این مقاله، به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال وی‌چین (VET) برای (آوریل ۲۰۲۴) گزینه مناسبی است یا خیر.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «watcher.guru»، وی‌چین (VET)، ارز دیجیتال پیشرو مبتنی بر زنجیره تأمین، روز سه‌شنبه (۷ اسفند) در نمودارها با قیمت حدود ۰.۰۴۵ دلار معامله می‌شود. این کریپتو در ۳۰ روز گذشته نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته و زمانی که بیت‌کوین (BTC) در این ماه به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۷۳۷ دلار رسید، توجه زیادی را به خود جلب کرد. وی‌چین، یکی از رمزارزها با عملکرد برتر در سال جاری است و برای سرمایه‌گذارانی که در (ژانویه و فوریه) وارد این بازار شده‌اند، بازدهی قابل‌توجهی را به ارمغان آورده است.
علاوه بر این، قیمت وی‌چین پس از رسیدن به بالاترین حد خود در اواسط ماه (مارس) یعنی ۰.۰۵ دلار، درحال حاضر روند کاهشی به خود گرفته است. درهمین حال سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال درحال سیو سود و آغاز فروش دارایی‌های وی‌چین خود هستند که این امر باعث‌شده قیمت آن در نمودارها راکد باقی بماند.

با این وجود، آیا VET می‌تواند موفقیت خود را در (آوریل ۲۰۲۴) تکرار کند و همان سود ماه جاری را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد و بازدهی خوبی داشته باشد؟
شرکت پیشرو در زمینه معیارهای درون زنجیره‌ای و پیش‌بینی قیمت، کوین‌کُدکس (CoinCodex)، نسبت به ارز دیجیتال وی‌چین در (آوریل ۲۰۲۴) نظر کاهشی دارد. پیش‌بینی قیمت برای VET بدون سود یا درحالت ساید اما با حداقل ضرر در ماه آینده باقی می‌ماند. طبق برآوردهای قیمت، این ارز دیجیتال می‌تواند تا اواسط (آوریل ۲۰۲۴)، ۲ تا ۳ درصد سودآوری داشته باشد.

با این حال، رمزارز مذکور ممکن است در پایان ماه، سود خود را از دست بدهد و دوباره ۲ تا ۳ درصد کاهش یابد. بنابراین، طبق پیش‌بینی‌ها، سرمایه‌گذاران در وی‌چین تنها می‌توانند سر به سر شوند و به قیمت خرید خود دست یابند و در ماه آینده از سود سهام لذت نبرند. طبق برآورد و پیش‌بینی‌ها، VET ممکن است تا پایان ماه به‌طور موقت به سطح ۰.۰۴۴ دلار کاهش یابد.
درنتیجه، توصیه می‌شود ماه آینده از وی‌چین دوری کنید زیرا ممکن است این ارز دیجیتال سودی را دربر نداشته باشد. قبل از ورود به VET درحال حاضر، تحقیقات کامل انجام دهید. بازار ارز دیجیتال پس از افزایش چشم‌گیر در سه ماهه اول، با رکود و کاهش قیمت مواجه است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید