شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6186 |
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ |
169 بازدید
1
ارسال به دوستان

براساس داده‌های درون-زنجیره‌ای که سیگنال‌های مختلفی را نشان می‌دهد، قیمت پپه (PEPE) ممکن است بین سطوح محدودی در تقلّا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Ambcrypto»، در (۷آوریل)، عرضه پپه (PEPE) در خارج از صرافی‌های رمزارزی به ۲۴۲.۵۴ تریلیون افزایش یافته بود. این رشد، جهش قابل‌توجهی نسبت به رقم (۱۲ مارس) بود. با این حال، زمانی‌که توکن‌ها برای حرکت به مقصد دیگری، صرافی‌ها را تَرک می‌کنند، این مسئله نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است کم شده باشد. همچنین، امر مذکور این احساس را پدید می‌آورد که مشارکت‌کنندگان در انتقال دارایی‌ها نسبت به قیمت ارز دیجیتالی خوش‌بین هستند.
آیا پپه می‌تواند این افزایش را حفظ کند؟
در اکثر مواقع، زمانی‌که چنین اتفاقی حادث می‌شود، قیمت دارایی‌های درگیر چند روز یا چند هفته بعد افزایش می‌یابد و برای پپه، ممکن است همین روند رخ دهد. قیمت PEPE در زمان نشر این خبر، ۰.۰۰۰۰۰۷۲ دلار آمریکا (USD) بود. این مقدار در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۹۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد این میم‌کوین درحال بهبود از اُفت قیمت اخیر خود است.

درهمین حال، طبق داده‌های درون-زنجیره‌ای از سِنتیمنت (Santiment)، تعداد توکن‌های در گردش در صرافی‌های کریپتو ۱۷۹.۸۱ تریلیون بود، به این معنی که توکن‌های برداشت‌شده از آن پیشی گرفته است. چنین وضعیتی نشان از حسن نیت برای پپه و افرادی است که انتظار جهش قیمت را دارند. با این وجود، احساسات پیرامون این توکن به‌اندازه سیگنال‌های طرح‌شده در بالا، صعودی نبود.
پیش از این، احساس وزنی/مالی برای توکن پپه در (۴ آوریل) به ۰.۶۰ رسیده بود. با این حال، داده‌های زمان نشر خبر نشان‌داد که این قرائت، کاهش یافته و در مرز سقوط به منطقه منفی قرار دارد. اگر این معیار همچنان کاهش یابد، تمایل صعودی PEPE ممکن است باطل شود زیرا تقاضا برای ایجاد پمپاژ (افزایش ناگهانی قیمت) کافی نیست.
ظاهرشدن قدیمی‌ها
از طرف دیگر، با دقت به میانگین سن کوین (MCA) در زمان نگارش این خبر، MCA پپه به ۳۲.۲۵ افزایش یافته بود. برای اشخاص ناآشنا به این موضوع، متوسط سن کوین، فعالیت سرمایه‌گذاران بلندمدتی و کوتاه‌مدتی را ردیابی می‌کند. با استفاده از این معیار، می‌توان ایده‌ای از احساسات اطراف یک ارز دیجیتال به دست آورد. هنگامی که MCA کاهش می‌یابد، به این معنی است که تعداد زیادی توکن جدید انباشته شده است. در اکثر موارد، این توکن‌ها به کیف پول سرد منتقل می‌شوند، درحالی‌که MCA بالا نمایانگر حرکت مکرّر توکن‌های قدیمی است.

در وضعیت توکن پپه، میانگین سن کوین بالا، اگر متوقف نشود، می‌تواند یک مانع برای افزایش قیمت باشد. با این وجود، اگر توکن‌های قدیمی، مکان خود را تغییر ندهند، قیمت این میم‌کوین ممکن است تثبیت و ضررهایی را که اخیراً متحمل شده است، جبران کند.
درهمین حال، حجم معاملات توکن مذکور در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. اگر حجم معاملات همراه با افزایش قیمت آن همچنان افزایش یابد، ممکن است ارزش احساسات کوتاه‌مدت را نادیده بگیرد و احتمالاً به ۰.۰۰۰۰۰۷۵ دلار آمریکا برسد. درصورت چنین اتفاقی، PEPE ممکن است جایگاه خود را به‌عنوان یکی از ۵۰ ارز دیجیتال برتر حفظ کند. در زمان انتشار این خبر، میم‌کوین معرفی‌شده در رتبه ۴۶ قرار داشت. با افزایش قیمت بهتر این رمزارز، جهش پپه به ۴۰ ارز دیجیتال برتر دور از انتظار نیست.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید