شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8865 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ |
372 بازدید
3
ارسال به دوستان

در این مطلب به پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال فچ.اِی‌آی (FET) و نیز روند پیش‌فروش صرافی دی‌تی‌ایکس (DTX Exchange) پس از اعلامیه بلاکچین لایه۱ آن می‌پردازیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Techbullion»، دنیای رمزارزها شاهد پذیرش گسترده ترکیب هوش مصنوعی (AI) و ارزهای دیجیتال در سال (۲۰۲۴) بود، به‌طوری‌که بسیاری از آلت‌کوین‌ها در سه‌ماهه اول، رشد چشم‌گیری را نشان دادند. درهمین حال، فچ.اِی‌آی (FET) در ماه (مارس) با ثبت بالاترین قیمت تاریخی خود به شهرت رسید، با این وجود، عملکرد اخیر آن تصویری متفاوت را به نمایش می‌گذارد.
همچنین، با کاهش قیمت Fetch.ai، سرمایه‌گذاران برای تعیین چشم‌انداز آن در سه‌ماهه آینده، روند نزولی آن‌را به‌دقت زیر نظر دارند. در این میان، صرافی دی‌تی‌ایکس (DTX) با آماده‌شدن برای رونمایی از یک بلاکچین لایه۱ جدید، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. درهمین حین، با افزایش گمانه‌زنی‌ها، کارشناسان برای روشن‌شدن مسیر آینده FET و پروژه نوظهور صرافی DTX به بحث می‌پیوندند.
پیش‌بینی قیمت فچ.اِی‌آی برای (۲۰۲۴)
توکن بومی Fetch.ai به لطف رونق هوش مصنوعی در سه‌ماهه اول، به یک ارز دیجیتال با رشد قابل‌توجه تبدیل شد و با جهش ۷۰۰ درصدی در طول سال گذشته، از رکود طولانی‌مدت خود خارج شد، به‌طوری‌که قیمت آن از ۰.۲ دلار به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۳.۴ دلار در ماه (مارس) رسید.
از طرف دیگر، براساس داده‌های اخیر کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، قیمت FET با اصلاحی عمده مواجه شده و با کاهش بیش از ۱۶ درصدی، قیمت آن در ماه گذشته به حدود ۲.۲ دلار کاهش یافته است. درحال‌حاضر، این رمزارز همان‌طور که از مسیر پُرفراز و نشیب آن پیدا بوده، در تلاش است تا از سد مقاومت ۲.۵ دلاری عبور کند. درهمین راستا، با وجود اصلاح قیمت این ارز دیجیتال، بازار همچنان خوش‌بین است و بسیاری از سرمایه‌گذاران به روی پتانسیل هوش مصنوعی درجهت افزایش تقاضا برای توکن FET شرط می‌بندند. با این حال، اگر خریداران بتوانند بر فشار فروش غلبه کنند، به احتمال زیاد توکن بومی فچ.اِی‌آی در سه‌ماهه دوم مجدداً بالاترین قیمت تاریخی خود را آزمایش خواهد کرد.
پیش‌فروش توکن صرافی DTX با اعلام بلاکچین لایه۱ از مرز ۵۳۰ هزار دلار عبور کرد
توکن پلتفرم معاملاتی DTX که به‌عنوان یکی از بهترین رمزارزهای پیش‌فروش در سال (۲۰۲۴) ظهور نموده است، با ویژگی‌های پیشرفته و پتانسیل عظیم بازدهی، تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران را به خود جذب کرده است.همچنین، خوش‌بینی بازار نسبت به این پروژه در فروش خصوصی ۲ میلیون دلاری آن منعکس شد.
علاوه بر این، تحلیل تکنیکال، محبوبیت روزافزون آن‌را به ویژگی‌های انقلابی صرافی DTX، ازجمله اهرم (لوریج) ۱۰۰۰ برابری و آپشن‌های معاملاتی بی‌سابقه ۱۲۰ هزار واحدی، نسبت می‌دهد. در این میان، کاربرانی که به‌دنبال کسب بازدهی بالا و در عین حال لغو الزام راه‌حل احراز هویت شناسایی مشتری (KYC) هستند، می‌توانند از قابلیت‌های معاملاتی ترکیبی این پلتفرم استفاده کنند. همچنین، با اعلام بلاکچین لایه۱ جدید که موج عظیمی از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است، پیش‌فروش رمزارز صرافی معرفی‌شده از مرز ۵۳۰ هزار دلار فراتر رفته است. با افزایش هیجان، تحلیل‌گران پیش‌بینی یک رالی ۱۰۰ برابری برای توکن DTX دارند و اکنون را بهترین زمان برای پیوستن به مرحله ۲ برای خرید این ارز دیجیتال با قیمت پایین ۰۴. ۰ دلار می‌دانند.
افزون بر این، مهارت فنی و پذیرش سریع آن باعث پیش‌بینی رشد بیشتر کریپتو مذکور شده، به‌طوری‌که پیش‌بینی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که توکن DTX در نزدیکی لیستینگ عمومی خود به ۳ دلار خواهد رسید. مقیاس‌پذیری چشم‌گیر و جذابیت گسترده این رمزارز نیز باعث شده است تا در قامت یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال (۲۰۲۴) شناخته شود.
در پایان، درحالی‌که FET شاهد روند نزولی است، افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و احساسات بازار کریپتو می‌تواند جریان را به نفع خریداران تغییر دهد و اگر ارز دیجیتال مذکور بتواند دوباره به بالاترین اوج قبلی قیمت خود برسد، قیمت Fetch.ai به‌طور بالقوه می‌تواند تا پایان سال (۲۰۲۴) به ۱۰ دلار برسد. از سوی دیگر، توکن بومی صرافی دی‌تی‌ایکس با ارائه پتانسیل بازگشت سرمایه ۱۰۰ برابری که با ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد فروش پیش از عرضه، رکوردشکنی کرده است، فرصت سرمایه‌گذاری ایده‌آلی را ارائه می‌دهد. پتانسیل قابل‌توجه این کریپتو، سرمایه‌گذاران را مجذوب خود کرده و تقاضا را افزایش داده است، به‌طوری‌که بسیاری برای افزایش شدید قیمت در سه ماهه آینده آماده می‌شوند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید