شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7784 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ |
183 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

کیف‌پول رابین‌هود (Robinhood) مبادلات زنجیره‌ای متقاطع (‌کراس‌چین سوآپ) را ازطریق شبکه پالیگان (MATIC) ادغام می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptonewsland»، کیف‌پول رابین‌هود (Robinhood) آخرین به‌روزرسانی خود را اعلام کرد که قابلیت‌های تبادل زنجیره‌ای متقاطع (‌کراس‌چین سوآپ) را ازطریق شبکه پالیگان (MATIC) گنجانده است. این توسعه به‌طور قابل‌توجهی پلتفرم معاملات رمزارزِ چند بلاکچینی رابین‌هود را در راستای ارائه خدمات جهانی آن به معامله‌گران ارزهای دیجیتال، بهبود می‌بخشد.
این قابلیت پس از همکاری کیف‌پول رابین‌هود با پروژه زیرو ایکس (0x) و لای.فای (LI.FI) با تکیه بر سوآپ‌های کراس‌چین در مکانیزم اثبات سهام (PoS) پالیگان، معرفی شد. در این همکاری، پروتکل‌ها، کاربران را قادر می‌سازند تا مبادلات رمزارزی را در توکن‌های مختلف پشتیبانی‌شده توسط این زیرساخت‌ها انجام دهند. درهمین حال، اقدام مذکور برای ساده‌سازی فرآیندهای معاملاتی و افزایش کارایی برای کاربران در اکوسیستم رابین‌هود طراحی شده است. همچنین، فرآیند مذکور، امکان دسترسی زنجیره‌ای (آن‌چین) به بیش از ۲۳ میلیون کاربر در پلتفرم رابین‌هود را فراهم می‌سازد.
افزایش نفوذ پالیگان در فضای رمزارزی
مشارکت پالیگان با رابین‌هود بر نفوذ فزاینده آن در ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بر مدیریت استیبل‌کوین‌ها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تأکید می‌کند. در طول ماه گذشته، پالیگان به‌عنوان بلاکچین پیشرو سازگار با ماشین مجازی (EVM) اتریوم (ETH) برای تراکنش‌های NFT ظاهر شد. این امر به افزایش کارایی تراکنش و هزینه کمتر آن نسبت به سایر بلاکچین‌ها نسبت داده می‌شود.
علاوه بر این، داده‌های اخیر، افزایش فعالیت پالیگان در استیبل‌کوین‌ها با ثبت ۱.۹ میلیون کاربر در زنجیره مذکور را در ماه گذشته نشان می‌دهد. این رقم به‌طور درخور توجهی از رقبای اصلی خود یعنی اتریوم و آربیتروم (ARB) که هر کدام ۱.۴ میلیون کاربر را گزارش کردند، پیشی گرفت. این پیشرفت‌ها برای رابین‌هود و پالیگان نشان‌دهنده استراتژی‌های انطباقی و تعهد آن‌ها به تقویت یک اکوسیستم بلاکچینِ به‎هم‌پیوسته‌ و کارآمدتر است. همان‌طور که چشم‌انداز دارایی‌های دیجیتال به تکامل خود ادامه می‌دهد، چنین نوآوری‌هایی در شکل‌دادن به آینده تجارت ارزهای دیجیتال و استفاده از فناوری بلاکچین بسیار مهم هستند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید