شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6287 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۴ |
493 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

تِنسور (Tensor)، یک مارکت‌پِلیس توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سولانا (SOL)، توکن تازه راه‌اندازی‌شده خود را در صرافی‌های بزرگ رمزارز فهرست کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Ambcrypto»، لیست‌شدن توکن یک مارکت‌پِلیس توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر سولانا (SOL) در صرافی‌های بزرگ، هیجان قابل‌توجهی را در شبکه سولانا ایجاد کرده است. با این وجود، این‌که آیا چنین هیجانی به حجم معاملات بیشتر برای سولانا تبدیل شده است، نیازمند تجزیه و تحلیل داده‌های معاملاتی از اکوسیستم سولانا و نظارت بر فعالیت بازار رمزارز پس از لیست‌شدن توکن مورد بحث است.
فهرست‌شدن تِنسور (TNSR) مبتنی بر سولانا
در (۸ آوریل)، تِنسور، یک بازار بزرگ NFT در سولانا، توکن تازه راه‌اندازی‌شده خود را در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس (Binance) و اُکی‌ایکس (OKX) لیست کرد. فهرست‌کردن توکن بومی تِنسور به‌دنبال اعلام قبلی کوین‌بیس (Coinbase) در هفته گذشته صورت گرفت که نشان‌دهنده قصد آن‌ها برای لیست‌کردن توکن TNSR در زمان عرضه بود.
درحالی‌که این اعلامیه‌ها قابل پیش‌بینی بودند، همچنان هیجان چشم‌گیری را در جامعه سولانا پدید آورد. درهمین حال، تحلیل مارکت‌پِلیس‌های موجود در سولانا، براساس داده‌های تای‌اکس‌اُ (Tiexo)، نشان داد که آن‌ها به‌طورکلی در هفت روز گذشته حدود ۳۷۴ هزار تراکنش به حجم معاملات کمک کرده‌اند.
همچنین، تِنسور از نظر حجم معاملات در رتبه دوم بین این بازارها قرار گرفت و پس از مجیک‌ایدن (Magic Eden) که حجم ۱۲۹ هزار تراکنشی را به ثبت رسانده است، قرار گرفت. با این حال، تِنسور از نظر کیف‌پول‌های فعال پیشتاز بود و در هفت روز گذشته به رقم بیش از ۲۰۷ هزار رسید. در مقابل، مجیک‌ایدن با حدود ۳۹ هزار کیف‌پول فعال ثبت‌شده در رتبه دوم قرار گرفت.
ارزش کل قفل‌شده (TVL) رو به پیشرفت است، اما حجم معاملات همچنان ثابت است
تحلیل نمودار حجم معاملات سولانا نشان می‌دهد که آخرین تحولات، تأثیر درخورتوجهی بر حجم معاملات نداشته است. در زمان نگارش این خبر، حجم معاملات حدود ۷۹۱ میلیون دلار بود. اگرچه، اخیراً افزایش شایان توجهی در ارزش کل قفل‌شده مشاهده شده است. درحالی‌که این افزایش در TVL ممکن است به‌شکل مستقیمی به آخرین تحولات نسبت داده نشود، اما با آن هم‌زمان بوده است. درحال‌حاضر، ارزش کل قفل‌شده به بیش از ۴.۶ میلیارد دلار رسیده است که نزدیک به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی بیش از ۴.۸ میلیارد دلار است.

سولانا سومین حجم فروش NFT را ثبت کرد
بر طبق داده‌های کریپتواِسلم (Crypto Slam)، سولانا در هفت روز گذشته در رتبه سوم حجم فروش توکن‌های غیرقابل فروش قرار گرفت. تحلیل داده‌ها نشان داد که حجم فروش در این دوره از ۴۰.۵ میلیون دلار فراتر رفته است. سولانا همچنین پس از بیت‌کوین (BTC) که بیش از ۹۱ میلیون دلار و اتریوم (ETH) بیش از ۶۳ میلیون دلار حجم فروش NFT را در همین مدت زمان به ثبت رساندند، قرار گرفت.
حجم معاملات و قیمت SOL بدون تأثیر باقی ماندند
تحلیل سولانا در نمودار روزانه هیچ روند صعودی قابل‌توجهی را در روزهای اخیر نشان نمی‌دهد. با این حال، در زمان نگارش این خبر ارز دیجیتال مذکور، با افزایش متوسط بیش از ۱ درصد در حدود ۱۸۲ دلار معامله می‌شد.

این رشد، روندی از افزایش‌های متوالی را ادامه می‌دهد که سه روز پیش در پی کاهش‌های شدید در ابتدای ماه آغاز شد. با وجود این کاهش‌ها، سولانا توانسته است روند صعودی خود را حفظ کند. علاوه بر این، با بررسی حجم معاملات آن، افزایش جزئی نسبت به (۷ آوریل) مشاهده شده است. درحال حاضر، حجم معاملات سولانا بیش از ۲.۶ میلیارد دلار است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید