شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5382 |
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ |
543 بازدید
1
ارسال به دوستان

فلوکی‌اینو (FLOKI)، یک میم‌کوین محبوب، پس از ادغام با بایننس پِی، توجه جریان اصلی را به خود جلب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Bitcoinist»، ادغام فلوکی‌اینو (FLOKI) و بایننس پِی (Binance Pay) به بیش از ۱۲ میلیون کاربر فعال، این امکان را می‌دهد که از فلوکی‌اینو برای تراکنش با معامله‌گران در سراسر جهان استفاده کنند و به‌طور قابل‌توجهی قابلیت استفاده از آن را افزایش دهند. این امر به‌طرز چشمگیری جایگاه فلوکی‌اینو را در بازار رقابتی میم‌کوین‌ها تثبیت می‌کند. این خبر در بحبوحه احیاء مجدد این رمزارز در فضای میم‌کوین منتشر می‌شود، به‌طوری‌که فلوکی‌اینو را به‌عنوان یکی از پیشگامان در زمینه کاربردی بودن ارز دیجیتال معرفی می‌کند.
درهمین حال، پلتفرم معاملات ارز دیجیتال بایننس، فلوکی‌اینو را برای انجام پرداخت‌ها یکپارچه می‌کند و ادغام بایننس پِی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی با استفاده از میم‌کوین مذکور در سراسر جهان برای کالاها و خدمات، نه تنها در فروشگاه‌های فیزیکی که پرداخت‌های رمزارزی را می‌پذیرند، بلکه در بازار برنامه بایننس نیز مورد استفاده قرار دهند. این قابلیت جدید دامنه وسیع‌تری از موارد استفاده را برای میم‌کوین باز می‌کند و به‌طور بالقوه آن را از سایر میم‌کوین‌ها مانند دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) متمایز می‌کند.
فراتر از گسترش پایگاه کاربری، به نظر می‌رسد که تیم توسعه فلوکی‌اینو با تمرکز بر بهبود توکنومیک خود از طریق یک برنامه توکن‌سوزی استراتژیک عمل می‌کند. درهمین راستا، تنها در ماه (مارس)، ۲۱۴ میلیارد توکن، معادل بیش از ۵۵ میلیون دلار، سوزانده شد. این ابتکار سوزاندن توکن‌ها به‌شکل تهاجمی، مجموع سوزاندن توکن سایر میم‌کوین‌های برتر را پشت سر می‌گذارد و تعهد این ارز دیجیتال برای کاهش کل عرضه و افزایش ارزش آن در بلندمدت را نشان می‌دهد.
با این حال، برنامه سوزاندن توکن‌ها با دو مکانیزم (سازوکار) اصلی تغذیه می‌شود. در وهله نخست، برنامه سهام‌گذاری (استیکینگ) فلوکی‌اینو با جریمه خروج زودهنگام سهام (آن‌استیکینگ) با سوزاندن ۵ تا ۲۰ درصد از توکن‌های استیک‌شده، نگهداری بلندمدت میم‌کوین مذکور را تشویق می‌کند. این کار بخشی از توکن‌های در گردش را از بازار حذف و عرضه را محدود می‌کند. سپس، سیستم قفل‌کننده فلوکی‌فای (FlokiFi Locker)، پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) که بر روی اکوسیستم فلوکی‌اینو ساخته شده است، با خرید و رهایی از توکن‌ها در هر زمان که در شبکه‌های خاص بلاکچین استفاده می‌شوند، در فرآیند سوزاندن توکن مشارکت می‌کند.
درنتیجه، آینده فلوکی‌اینو درحالی که ادغام بایننس پِی و برنامه توکن‌سوزی تهاجمی، گام‌های مثبتی را نشان می‌دهند، اما بقای بلندمدت آن به توسعه مستمر، پذیرش کاربر و تغییر به سمت قابلیت‌های کاربردی-محور بستگی دارد. ادغام این ارز دیجیتال با بایننس پِی و تعهد آن به توکنومیک از طریق ابتکارات سوزاندن توکن، آن را به‌عنوان یک رقیب بالقوه در فضای میم‌کوین قرار می‌دهد. با این وجود، موفقیت بلندمدت فلوکی‌اینو، مانند هر میم‌کوین دیگری، به‌شدت به توانایی آن در تکامل و تثبیت خود به‌عنوان یک بازیگر ارزشمند در اکوسیستم ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید