معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی اصلاح ساختار در حوزه مالی و اداری شرکت را در سال ۱۴۰۲ بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: به دلیل جایگاه مهم منابع انسانی در سال جاری در دو مرحله افزایش حقوق همکاران اجرایی شد.
به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، نودمین سهشنبههای پاسخگویی شرکت بیمه رازی در حالی برگزار شد که این قسمت از برنامه آخرین رویداد سهشنبههای پاسخگویی در سال ۱۴۰۲ بود و فرشید پورکاویان- معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی به عنوان مهمان در این برنامه شرکت داشت.او به میزبان خود سیدامیرحسین لواسانی، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ اصلاح ساختار مالی شرکت بیمه رازی آغاز شد و حرکت در این مسیر عامل رشد و تثبیت جایگاه شرکت بود.پورکاویان با اشاره به اینکه شرکت بیمه رازی در سال جاری با سرمایه اندک در بازارهای مالی سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داد، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه رازی توانست توانگری مالی خود را در سطح ۱ تثبیت کند و در کنار آن مجوز قبولی اتکایی را تمدید و مجوز قبولی اتکایی از خارج را دریافت کند.معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی در پاسخ به سوالی در رابطه با وصول مطالبات در سال آینده، خاطرنشان کرد: از گذشته کمیته وصول مطالبات در شرکت وجود داشت، اما در سال جاری ساختار مستقلی به خود گرفت و با تغییر مدیرعامل، شکل و شمایل جدیدی به ساختار این کمیته اضافه شد.او تصریح کرد: در ساختار جدید وصول مطالبات، واحدهای ریسک و اکچوئری و مالی در زمان مذاکرات همکاری با بیمه گذاران، تهیه پیشنویس قرارداد و … حضور جدی خواهند داشت تا از ایجاد مطالبات جلوگیری شود.پورکاویان با بیان اینکه تنها در اسفندماه سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان از مطالبات عمده شرکت وصول شده است، یادآور شد: یکی از چالشها و ریسکهای اقتصاد در حال حاضر مطالبات و وصول آن است که مهمترین برنامههای شرکت در سال آینده توجه ویژه به وصول مطالبات، امضا قراردادها و انتخاب بیمه گذاران مناسب است.معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی، بیان کرد: این شرکت نگاه ویژهای به نیروی انسانی خود دارد، زیرا معتقد است یکی از عوامل رشد شرکت، رشد و همراهی نیروی انسانی است، از این رو در سال جاری در دو مرحله افزایش حقوق برای همکاران لحاظ شد و از محل منابع شرکت ۶۰ میلیارد تومان وام به همکاران پرداخت شده است.او گفت: مدیریت سرمایه انسانی، اصلاح احکام منابع انسانی را در دستور کار خود قرار داده که این موضوع عامل جذب و نگهداشت همکاران بود و در کنار آن حوزه رفاهی طبق دستورالعملهای مصوب پرداخت و امید است در سال آینده در حوزه رفاهی رشد به ثبت برسد.پورکاویان یادآور شد: در سال ۱۴۰۳رشد و ارتقا عمودی همکاران در دستور کار قرار دارد و این در حالی است که در سال جاری آزمون صلاحیت حرفهای همکاران برگزار شد و این آزمون شناسنامه ابتدایی همکاران است و افراد میتوانند متناسب با مصوبات سال جاری برای سال آینده روند رشد و ارتقا خود را بررسی کنند.این عضو هیئت عامل شرکت بیمه رازی بیان کرد: در حوزه خدماتی، نیاز به ارتباط با مشتریان حائز اهمیت است و صنعت بیمه از این قاعده مستثنی نیست از این رو در سال جاری شعب جدید بیمه رازی افتتاح شد که واحد پشتیبانی در زمینه خرید، تجهیز و بهروزرسانی شعب اقدامات بسیار موثری داشت.