شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7288 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ |
321 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

دوج‌کوین (DOGE): براساس اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential)، پامپ چشم‌گیر قیمت دوج‌کوین در راه است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، سرمایه‌گذاران دوج‌کوین (DOGE) درحالی‌که «علی مارتینز»، تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال افزایش بالقوه قیمت DOGE که می‌تواند تغییردهنده بازی باشد را پیشنهاد می‌کند، در حالت آماده‌باش قرار دارند. بر همین اساس، تجزیه و تحلیل علی مارتینز نشان می‌دهد که اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential)، یک اندیکاتور تکنیکال مشهور، سیگنال خرید را در نمودار روزانه دوج‌کوین به نمایش گذاشته است.
این سیگنال حاکی از یک نوسان درحال افزایش است که بین یک تا چهار روز طول می‌کشد و زمان‌های هیجان‌انگیزی را برای ارز دیجیتال اصلی ملهم از میم‌‌کوین‌ها نشان می‌دهد.
برای افراد ناآشنا، اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال با شناسایی نقاط فرسودگی بالقوه در روند بازار، کار می‌کند. هنگامی‌که اندیکاتور مذکور، سیگنال خرید را به نمایش می‌گذارد، همان‌طور که اکنون برای DOGE چنین شده است، این نشان می‌دهد که روند نزولی فعلی ممکن است به پایان خود نزدیک شود و به‌طور بالقوه‌ای راه را برای افزایش قیمت‌ها هموار کند. «اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال، یک سیگنال خرید را در نمودار روزانه دوج‌کوین به نمایش گذاشته است که نشان از افزایش احتمالی یک تا چهار روزه برای DOGE دارد.»
دورنمای قیمت دوج‌کوین
درحال‌حاضر، دوج‌کوین  با قیمت ۰.۱۶۳ دلار معامله می‌شود که این امر نشان‌دهنده عملکرد نسبتاً ثابت ارز دیجیتال مذکور در طول هفته است. علیرغم شروع با افزایش جزئی ۰.۶۷ درصدی و نیز بررسی دقیق‌تر نمودار هفتگی، روند صعودی قابل‌توجهی برای DOGE در پیش است، به‌گونه‌ای که این میم‌کوین ۱۶ درصد از پایین‌ترین سطح قیمت هفتگی خود یعنی ۰.۱۳۹ دلار صعود کرده است. قابل ذکر است که در ۲۴ ساعت گذشته، دوج‌کوین حرکت قدرتمندی از خود به ظهور رسانده و رشد بیش از ۵.۶ درصدی را ثبت نموده است. همچنین، رمزارز ذکرشده از بسیاری از همتایان خود بهتر عمل کرده و جایگاهی پیشرو در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار (مارکت‌کپ) کسب کردهاست.
افزون بر این، علی مارتینز از ارائه پیش‌بینی دقیق قیمت برای دوج‌کوین خودداری می‌کند. با این حال، اگر سیگنال اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال دقیق باشد، می‌تواند به این معنی باشد که قیمت اخیر این میم‌کوین در حدود ۰.۲ دلار ممکن است مقصد نهایی سفر قیمت DOGE نباشد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید