شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3243 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ |
196 بازدید
1
ارسال به دوستان

با وجود رشد فروش الماس دی بی­‌یرز (De Beers) متعلق به شرکت آنگلو آمریکن (Anglo American)، خُرده‌فروشان آمریکایی برای بازفروشی محتاط هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Seekingalpha»، شرکت آنگلو آمریکن (Anglo American)، روز چهارشنبه اعلام کرد که دومین دوره فروش الماس خام توسط واحد دی بی­‌یرز (De Beers) نسبت به دوره قبل افزایش یافته است، اقدامی که آن را نشانه‌ای از «احیای مداوم» بازار الماس پس از اُفت شدید سال گذشته دانست. دی بی­‌یرز گزارش داد که در دومین دوره فروش پنج هفته‌ای سال (۲۰۲۰۴)، ۴۳۰ میلیون دلار الماس خام فروخته است، در حالی که این رقم در اولین دوره پنج هفته‌ای سال، ۳۷۴ میلیون دلار بود.
«اَل کوک»، مدیرعامل دی بی­‌یرز گفت که تقاضای رو به رشد جواهرات در هند به فروش آن درجهت جبران تقاضای «کساد» در چین و کُندی فروش در ایالات متحده که بازار اصلی آن است، کمک کرده است، جایی که «عدم اطمینان اقتصادی مداوم… منجر به انبارداری محتاطانه خُرده‌فروشان پس از تعطیلات سال (۲۰۲۳) شده است.»
با این حال، افزایش ۱۵ درصدی فروش دوره‌ای این شرکت، نشانه بهبودی نسبت به نیمه دوم (۲۰۲۳) است که در آن فروش الماس خام در نهمین دوره سال گذشته به پایین‌ترین میزان ۸۶ میلیون دلاری رسید. دی­ بی‌­یرز از ماه (سپتامبر) برای بازگرداندن تعادل به بازار شروع به محدود کردن فروش الماس کرد و مدیرعامل این شرکت افزایش فروش در آخرین دوره را نشانه‌ای از مؤثر بودن ابتکارات شرکت متبوع خود دانست. اَل کوک گفت: «به‌طور کلی، انتظار داریم که بهبود مستمر تقاضا برای الماس خام در طول سال به تدریج صورت پذیرد.»

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید