شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3760 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ |
97 بازدید
1
ارسال به دوستان

با پایان یافتن هفته معاملاتی، تون‌کوین (TON) به‌عنوان یکی از آلت‌کوین‌های برتر بازار ظاهر شد و در طول هفته گذشته رشدی چشمگیر تا سقف ۳۰ درصد را تجربه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «themerkle.com»، جهش ۳۰ درصدی تون‌کوین (TON)، این آلت‌کوین را به بالاترین قیمت تاریخی قبلی خود نزدیک‌تر می‌کند و نقطه عطفی مهمی برای این ارز دیجیتال به شمار می‌رود. درهمین‌راستا، حرکت مثبت در قیمت تون‌کوین با خوش‌بینی حاکم بر رسانه و پلتفرم اجتماعی تلگرام (Telegram) که ارتباط نزدیکی با اکوسیستم تون دارد، همسو است. با پذیرش تون‌کوین توسط پروژه‌های بیشتر، اعتماد به این رمزارز نیز تقویت شده و قیمت آن را به سمت بالا سوق داده است.
در طول ماه (مارس)، اکوسیستم تون شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت و حجم معاملات بوده است که منجر به افزایش سودآوری برای دارندگان توکن‌های آلت‌کوین مذکور شده است. طبق داده‌های دریافتی از IntoTheBlock، (سیزدهم مارس) شاهد تعداد رکوردشکنی از تراکنش‌های بزرگ به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار بود که این امر نشان‌دهنده فعالیت بیشتر سرمایه‌گذاران کلان در این اکوسیستم است.
لیست‌شدن تون‌کوین در توکن ترمینال (Token Terminal)
علاوه بر عملکرد قیمتی چشمگیر، تون‌کوین در این هفته در عرصه بلاکچین نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. این ارز دیجیتال در توکن ترمینال؛ پلتفرمی که تجزیه و تحلیل جامع برای پروژه‌های توکن ارائه می‌دهد، فهرست شد که باعث افزایش دید و دسترسی آن برای سرمایه‌گذاران می‌شود. همچنین، مشارکت با بازیگران این صنعت مانند فایربلاکز اچ‌کیو (FireblocksHQ) و دی‌دبلیو‌اِف لبز (DWF Labs) اعلام شده است که بر افزایش شناخت و پذیرش رمزارز تون در جامعه بلاکچین تأکید می‌کند.
به‌طور کلی، افزایش قیمت تون‌کوین همراه با افزایش فعالیت معاملاتی و تحولات مثبت در اکوسیستم این ارز دیجیتال، چشم‌اندازی امیدوارکننده برای این آلتکوین را نشان می‌دهد. همچنین، با ادامه رشد علاقه سرمایه‌گذاران به تون‌کوین، کریپتو مذکور همچنان آماده است تا از فرصت‌های بیشتر بهره‌برداری کند و جایگاه خود را در بازار همیشه درحال تحول ارزهای دیجیتال تثبیت نماید.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید