شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5909 |
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ |
144 بازدید
1
ارسال به دوستان

مشارکت گسترده سویی (SUI) و تنسِنت کلاود (Tencent Cloud) با میستِن لبز (Mysten Labs) تغییری قابل‌توجه در پویایی صنعت بلاکچین پدید آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Crypto-news-flash»، صنعت بلاکچین شاهد تغییر قابل‌توجهی در پویایی است زیرا سویی (SUI)، پلتفرم پیشگام بلاکچین لایه ۱، پس از مشارکت گسترده تنسِنت کلاود (Tencent Cloud) با میستِن لبز (Mysten Labs)، شاهد افزایش قیمت است. این همکاری قرار است اکوسیستم سویی را متحول کند و ارزش آن را به بالاترین سطح تاریخی (ATH) جدید برساند. در بحبوحه این چشم‌انداز درحال تحول، پولکادات (DOT) با ظهور این‌کیوبِتا (InQubeta)، یک عرضه اولیه (ICO) مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) که برای تأثیرگذاری درخور توجه بر بازار ارز دیجیتال آماده می‌شود، با یک چالش‌گر جدید روبرو شده است.
عمیق‌تر شدن روابط سویی و تنسِنت کلاود
اعلامیه اخیر مبنی بر تعمیق همکاری میان تنسِنت کلاود و میستِن لبز، موجی از خوش‌بینی را به جامعه بلاکچین سویی تزریق کرده و قیمت توکن بومی آن را به بالاترین سطح تاریخی خود رسانده است. تعهد تنسِنت کلاود برای تقویت اکوسیستم توسعه‌دهنده سویی ازطریق سرویس بلاکچین تماس از راه دور فرآیندهای عملیاتی (RPC)، یک تغییر اساسی است. این اتحاد استراتژیک امکان دسترسی سویی به ابزارها و منابع پیشرفته‌ای را می‌دهد که برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) پیشرفته ضروری است.
در همین راستا، میستِن لبز که مملو از متخصصانی ماهر در زمینه سیستم‌های توزیع‌شده، رمزنگاری و برنامه‌نویسی چند-محوره است، رهبری این همکاری هیجان‌انگیز را برعهده دارد. آن‌ها درحال ایجاد زیربنایی برای مقوله‌ای هستند که می‌تواند بانی اینترنت فردا باشد، یک وب غیرمتمرکز که در آن تمامی اشخاص، حرفی برای گفتن دارند. در مرکز و قلب این سرمایه‌گذاری، بلاکچین سویی قرار دارد که به لطف عملکرد فوق‌العاده، امنیت بالا و مزایای حفظ حریم خصوصی و همچنین یک زبان برنامه‌نویسی جدید و جالب به نام موو (Move)، توجهات را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، با همکاری میستِن لبز با تنسِنت کلاود که به‌خاطر سرورهای قدرتمند و امنیت درجه یک آن شناخته شده است، توسعه‌دهندگانی که وارد سویی می‌شوند، راه‌‎اندازی و اجرای گره‌های (نود) چند زنجیره‌ای را آسان‌تر از همیشه در اختیار دارند.
این‌کیوبِتا (QUBE): رقیب جدید پولکادات
درحالی‌که سویی پس از همکاری خود با تنسِنت کلاود درحال پیشرفت است، این‌کیوبِتا به‌عنوان یک تغییردهنده بازی در ترکیب بلاکچین با هوش مصنوعی قدم برمی‌دارد. این امر با امکان‌پذیر کردن مشارکت تقریباً هر فرد در استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی، به لطف استفاده هوشمندانه از توکن‌های QUBE برای مالکیت جزئی، به پولکادات ضربه می‌زند. این بدان معناست که حتی یک سرمایه‌گذار معمولی با سرمایه و منابع محدود می‌تواند در مراحل اولیه وارد بازی بزرگ شود.
همچنین، استفاده این‌کیوبِتا از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای نشان‌دادن بخشی از سهام در استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی به این معنی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند دقیقاً ببینند که در چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنند و سهم واقعی در موفقیت این سرمایه‌گذاری‌ها دارند. این رویه، یک بازی دو سر بُرد است: استارت‌آپ‌های امیدوارکننده، وجوه و حمایت جامعه‌ای را که نیاز دارند دریافت می‌کنند، در‌حالی‌که دارندگان QUBE می‌توانند از مزایای حمایت اولیه لذت ببرند.
این‌کیوبِتا، با یک مدل توکن که پاداش نگهداری از توکن‌های ای‌آرسی-۲۰ (ERC20) شما و مشارکت در آن را به‌همراه دارد، به اضافه برنامه‌های بزرگی مانند راه‌اندازی بازار NFT خود، یک ویژگی سوآپ، راه‌اندازی یک سازمان غیرمتمرکز (DAO) و حتی گسترش در شبکه‌های بلاکچین مختلف و ارتباط تنگاتنگ هوش مصنوعی تا سال (۲۰۲۴)، پیشگام است.
در همین راستا، تمرکز آن‌ها بر امنیت که با حساب‌رسی‌های کامل و بررسی‌های احراز هویت شناسایی مشتری (KYC) ثابت شده است، فقط یک نمونه موفقیت‌آمیز بوده و اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد. موفقیت پیش‌فروش که در آن این‌کیوبِتا بیش از ۱۳ میلیون دلار را به دست آورد، نشان واضحی است که رویکرد پیشگامانه این‌کیوبِتا برای سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی به هدف خود رسیده و نشان‌ از مسیر جدیدی برای این بخش دارد.
درنتیجه، صحنه بلاکچین در یک عرصه جذاب قرار دارد. از یک طرف، سویی با مشارکت پیشگامانه خود با تنسِنت کلاود، سرخط خبرها را به خود اختصاص می‌دهد و باعث پیشرفت فناوری بلاکچین می‌شود، از سمت دیگر، این‌کیوبِتا را داریم که برای به چالش کشیدن غول‌هایی مانند پولکادات پیشگام می‌شود. همچنین، معماری نوآورانه و اتحادهای استراتژیک سویی، استانداردهای جدیدی را تعیین می‌کند، درحالی‌که این‌کیوبِتا برای انقلاب در سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی آماده می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید