شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7716 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ |
188 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

سوزاندن بی‌امان توکن‌های شیبا اینو (SHIB) در سراسر فضای رمزارزها ادامه دارد که توسط تحولات جدید مهم تحریک شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، ردیاب کیف‌پول محبوب شیب‌بِرن (Shibburn) به‌روزرسانی معیار کلیدی شیبا اینو (SHIB) را منتشر کرده است. همراه با افزایش قابل‌توجه مقدار سوزاندن توکن‌های شیبا اینو، مقدار زیادی از میم‌کوین‌ها از چرخه گردش خارج شده‌اند. این اتفاق پس از آن رخ داد که تیم شیبا اینو اعلام کرد که یک ارتقاء بزرگ شیباریوم (Shibarium) در کمتر از یک هفته برنامه‌ریزی شده است.
سرعت سوزاندن توکن‌های SHIB افزایش می‌یابد
به گفته Shibburn، در ۲۴ ساعت گذشته، جامعه SHIB با سرسختی بسیار، بیش از ۴۵.۱۶۸ میلیون توکن از میم‌کوین شیبا اینو را از بین برده است. این مسئله باعث شده است که مقدار سوزانده‌شدن روزانه SHIB به‌طور کلی ۸۸.۳۲ درصد افزایش یابد. درهمین حال، سه مورد از بزرگ‌ترین میزان سوزانده‌شدن میم‌کوین مذکور در این فهرست مربوط به تراکنش‌هایی بوده است که بیش از ۳۵.۸۵۲ میلیون، ۶.۲۶۱ میلیون و یک میلیون SHIB را به آدرس‌های غیرقابل مصرف در این بلاکچین منتقل کرده‌اند.
به‌طور کلی، جامعه شیبا اینو درحال‌حاضر موفق به سوزاندن بیش از ۴۱۰.۷۲۶ تریلیون SHIB از کل توکن‌های در گردش به رقمی بیش از ۵۸۲.۸۸۱ تریلیون SHIB شده است. طبق گزارش اخیر پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) 419 تریلیون از میم‌کوین مذکور به‌طور دائم در کیف‌پول رایت SHIB که آدرس مختص این بلاکچین با بیشترین مقدار SHIB بوده، قفل شده است.
گذشته از آن، اکنون بیش از ۶.۳۹۲ تریلیون توکن بومی شیبا اینو در پلتفرم‌ها و صرافی‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) قفل شده‌اند که این بدان معنا است که آن‌ها به‌طور موقت سوزانده شده‌اند، زیرا که در بازار رمزارز گردش نمی‌کنند.
همچنین، از (ژانویه ۲۰۲۴)، تیم شیبا اینو درحال آزمایش یک مکانیزم جدید خودکار برای سوزاندن توکن‌ها در پاپی‌نِت (Puppynet)، شبکه آزمایشی شیباریوم است. درهمین حال، توسعه‌دهندگان از آن به‌عنوان یک دوره جدید در روند سوزاندن توکن‌های این ارز دیجیتال یاد کردند. با این وجود، از آن زمان در ماه (ژانویه)، هیچ خبری درمورد آن به اشتراک گذاشته نشده است.
توسعه‌دهندگان SHIB هارد فورک آینده را اعلام کردند
اوایل این هفته، حساب رسمی شیبا اینو در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که در (۲ مِی)، هارد فورک زنجیره شیباریوم برنامه‌ریزی شده است. این ارتقاء بزرگ، سرعت تولید بلوک‌های جدید را به‌شدت افزایش می‌دهد و کارمزد تراکنش‌ها، شکل قابل‌پیش‌بینی‌تری به خود می‌گیرد که کم و بیش آن‌ها را برای تمامی کاربران برابر می‌سازد.
این هارد فورک همچنین سطح جدیدی از امکانات را برای کاربران شیباریوم به نمایش می‌گذارد و تمام تعامل با این بلاکچین لایه۲ را بسیار ساده‌تر می‌کند. خبر خوب دیگر این است که اخیراً، تیم SHIB مبلغ ۱۲ میلیون دلاری را برای توسعه یک بلاکچین لایه۳ در بالای شیباریوم و در راستای افزایش امنیت و حریم خصوصی کاربران، داده‌ها و تراکنش‌هایی که بر روی آن انجام می‌دهند، جمع‌آوری کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید