شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8743 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ |
316 بازدید
3
ارسال به دوستان

بازگشت معامله‌گر گربه خروشان (Roaring Kitty)، سرمایه‌گذار گیم‌استاپ (GameStop)، رشد ۸۰۰۰ درصدی رورینگ کیتی (KITTY) را در پی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Crypto.news»، «کیث گیل»، معامله‌گر سهام که به‌صورت آنلاین با نام «گربه خروشان (Roaring Kitty)» شناخته می‌شود و تا حد زیادی به‌عنوان عامل اصلی هیجان معاملات گیم‌استاپ (GameStop) در اواخر سال (۲۰۲۰) شناخته می‌شود، پس از سه سال سکوت، نشانه‌هایی از بازگشت خود را نشان داده است.
گیل در (۱۳ مِی) با انتشار یک پُست مشترک، تصویری را منتشر کرد که در آن فردی از حالت نشستن معمولی به حالت نشستن رقابتی تغییر وضعیت می‌دهد. این تصویر با عنوان «از حالت معمولی به حالت رقابتی» ذکر شده است و به نظر می‌رسد که این اولین فعالیت تریدر مذکور در شبکه‌های اجتماعی طی سه سال گذشته باشد، چراکه او از زمان تعاملات قبلی خود در توئیتر که در آن تصاویر مختلفی به اشتراک می‌گذاشت، غیرفعال بوده است.
درهمین حال، کاربران شبکه‌های اجتماعی از قبل شباهت بین پُست گیل و پیامی که قبلاً توسط گیم‌استاپ در ماه (فوریه) به اشتراک گذاشته شده بود را تشخیص داده‌اند. اگرچه نسخه گیل از پالت رنگی متفاوتی برخوردار است و صندلی ترسیم‌شده به جای آبی به رنگ قرمز نشان داده شده است. با ابن وجود، اهمیت بازگشت گیل همچنان نامشخص است، به‌ویژه در رابطه با پتانسیل او برای تأثیرگذاری بر استراتژی‌های سرمایه‌گذاری که گفته می‌شود منجر به افزایش سهام گیم‌استاپ شده است، به‌طوری که سهام این شرکت از ۳.۲۵ دلار در (آوریل ۲۰۲۰) به ۳۴۷.۵۰ دلار در اواخر (ژانویه ۲۰۲۱) افزایش یافت. درحالی‌که هیچ نشانه‌ای از بازگشت کیث گیل به عرصه معاملات وجود ندارد، اما سوداگران بازار ارزهای دیجیتال از قبل شروع به استفاده از گمانه‌زنی‌های مربوط به بازگشت او کرده‌اند.
بر اساس داده‌های دِکس‌تولز (DEXTools)، قیمت توکن گربه خروشان/رورینگ کیتی (KITTY) که بر بستر بلاکچین سولانا (SOL) قرار دارد، طی یک دوره ۲۴ ساعته بیش از ۸۰۰۰ درصد افزایش یافت. علاوه بر این، کریپتو‌نیوز چندین توکن دیگر با نام گربه خروشان را شناسایی کرده است که در همان بازه زمانی افزایش قابل‌توجه بیش از ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده‌اند. با این حال، درمورد پایداری این توکن‌ها و شفافیت آن‌ها از نظر نقدشوندگی و امنیت، همچنان پرسش‌هایی وجود دارد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید