شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4857 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ |
462 بازدید
1
ارسال به دوستان

فِچ اِی­‌آی (FET)، سینگولاریتی نت (AGIX) و اوشن پروتکل (OCEAN) پس از انتشار مقاله‌ای مبنی بر ادغام توکن‌های آن‌ها، افزایش قیمت قابل‌توجهی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptoslate»، طبق گزارش بلومبرگ، سه شرکت هوش مصنوعی (Ai) مبتنی بر بلاکچین درحال مذاکره برای ادغام توکن‌های رمزارزی خود در راستای توسعه یک پلتفرم غیرمتمرکز هوش مصنوعی هستند. بر طبق گزارش‌ها، شرکت‌های درگیر در این ادغام بالقوه، عبارتند از فِچ اِی­‌آی (FET)، سینگولاریتی نت (AGIX) و اوشن پروتکل (OCEAN).
در همین حال، توکن‌های بومی پروژه‌های مذکور به این خبر واکنش مثبتی نشان دادند، به‌طوری‌که AGIX، FET و OCEAN به ترتیب ۱۲، ۱۵ و ۳۴ درصد افزایش یافتند. طبق داده‌های کریپتواسلیت (CryptoSlate)، این بخش در هفت روز گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته و هر سه توکن اکنون در بین ده توکن برتر قرار دارند.
براساس منابع بلومبرگ، ادغام پیشنهادی شامل درهم‌آمیزی توکن‌های شرکت‌ها در یک توکن واحد ASI با ارزش کاملاً متعادل‌شده تقریباً ۷.۵ میلیارد دلاری است. این معامله که ممکن است تا روز چهارشنبه اعلام شود، نیاز به تأیید از سوی اعضای هر جامعه دارد.
افزون بر این، بلومبرگ گزارش می‌دهد که طبق شرایط ادغام بالقوه، این سه پلتفرم همچنان به‌عنوان نهادهای جداگانه فعالیت خواهند کرد، درحالی‌که تحت هدایت «کمیته هوش برتر» به رهبری «بن گورتزل»، بنیان‌گذار و مدیرعامل سنگولاریتی نت با هم همکاری خواهند کرد. طبق گفته منابعی که بلومبرگ به آن‌ها استناد کرده است، «همایون شیخ»، مدیرعامل فِچ اِی‌­آی که یکی از اولین سرمایه‌گذاران در دیپ‌مایند (DeepMind)، شرکت خریداری شده توسط هوش مصنوعی گوگل بود، به‌عنوان رئیس کمیته مذکور خدمت خواهد کرد.
همچنین، بلومبرگ خاطرنشان می‌کند که پلتفرم‌های نوظهور مبتنی بر هوش مصنوعی مانند فِچ اِی‌­آی، سینگولاریتی نت و اوشن پروتکل درحال رقابت برای توسعه فناوری هوش مصنوعی غیرمتمرکز بر روی بلاکچین هستند تا از تمرکز کنترل در دست شرکت‌های بزرگ سهام‌دارمحور مانند مایکروسافت، گوگل و فیس‌بوک جلوگیری کنند. طبق گزارش بلومبرگ، نمایندگان سه پروژه مذکور از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند.
تا زمان نگارش این خبر، پروژه‌های معرفی‌شده هیچ بیانیه یا اطلاعات رسمی درمورد ادغام بالقوه از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌های رسمی خود منتشر نکرده‌اند. جامعه ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی غیرمتمرکز منتظر جزئیات بیشتر درباره توکن پیشنهادی ASI و پیامدهای آن برای توسعه آینده هوش مصنوعی غیرمتمرکز بر روی بلاکچین هستند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید