شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6033 |
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ |
132 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

شرکت مدیریت دارایی مونوکروم (Monochrome) با درخواست خود، یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین (BTC) را به شرکت کارگزاری استرالیا منتقل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «News.bitcoin»، انتقال برنامه صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین (BTC) به شرکت کارگزاری (Cboe) استرالیا توسط شرکت مدیریت دارایی مونوکروم (Monochrome) با هدف گسترش دامنه فعالیت این شرکت در بازارهای آسیایی همسو است.
مشهود بودن تعهد مونوکروم به سرمایه‌گذاران خود
شرکت مدیریت دارایی مونوکروم، یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری مستقر در استرالیا، در (۵ آوریل) اعلام کرد که درخواست خود را برای صندوق قابل معامله در بورس اسپات بیت‌کوین، محصول اصلی خود به Cboe استرالیا منتقل کرده است. شرکت مذکور این اقدام را نشانه‌ای از «تعهد خود برای ارائه محصولات سرمایه‌گذاری امن، در دسترس و نوآورانه به سرمایه‌گذاران» می‌داند.
مونوکروم در بیانیه‌ای اعلام کرد که انتقال درخواست به محصول ETF یاد شده به Cboe استرالیا، یک پلتفرم معاملاتی جایگزین برای سازمان بورس و اوراق بهادار استرالیا (ASX)، با هدف گسترش حضور خود در بازارهای آسیایی مطابقت دارد.
«جف یو»، مدیرعامل مونوکروم، درمورد درخواست این شرکت به Cboe استرالیا اظهار نظر کرد: «ما مفتخریم که با Cboe استرالیا همکاری می‌کنیم تا صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین جدید مونوکروم را به بازار عرضه و جهان سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران استرالیایی گسترش دهیم.» درهمین حال، سابقه درخشان و تعهد آن‌ها به نوآوری و دسترسی امن به بازار، به‌عنوان رهبران جهانی در دارایی‌های دیجیتال، با اهداف استراتژیک مونوکروم همسو است.
مدیرعامل مونوکروم افزود که پذیرش از سوی Cboe استرالیا به غنی‌‎سازی سبد محصولات و تثبیت جایگاه این شرکت در منطقه آسیا و اقیانوسیه کمک خواهد کرد. طبق این بیانیه، صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین مونوکروم تنها صندوق سرمایه‌گذاری در استرالیا است که اجازه نگهداری مستقیم بیت‌کوین را می‌دهد.
طبق گزارش‌ها، شرکت‌های استرالیایی که به‌دنبال فهرست کردن یک ETF رمزارزی هستند، ابتدا باید قبل از درخواست برای لیست‌شدن در یک تالار بورس، تأییدیه کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) را دریافت کنند. گفته می‌شود ASIC چراغ سبز را به مونوکروم نشان داده است و اکنون در انتظار تصمیم Cboe استرالیا است.
درهمین حال، گفته می‌شود جف یو انتظار دارد Cboe استرالیا پیش از اواسط سال جاری تصمیم خود را اعلام کند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید