شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3626 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ |
454 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

مقدار هنگفتی دوج‌کوین (DOGE) از یک کیف پول ناشناس به پلتفرم معاملاتی رابینهود (Robinhood) منتقل شد که باعث حدس و گمان‌هایی در جامعه این رمزارز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، پلتفرم معتبر ردیابی ارزهای دیجیتال ویل آلرت (Whale Alert) که تراکنش‌های بزرگ رمزارز را ردیابی می‌کند و جزئیات آن‌ها را در شبکه اجتماعی X به اشتراک می‌گذارد، اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ میلیون دوج‌کوین (DOGE) به پلتفرم سرمایه‌گذاری محبوب رابینهود (Robinhood) منتقل شده است. طبق گفته ردیاب مذکور، روز جمعه مقدار کمی کمتر از این میم‌کوین به پلتفرم مذکور منتقل شد که درمجموع طی دو روز گذشته رقم تقریبی ۲۰۰ میلیون دوج‌کوین به رابینهود را نشان می‌دهد.
۲۰۰ میلیون دوج‌کوین به رابینهود منتقل شد؛ ایلان ماسک مظنون اصلی است
طبق توییت‌های منتشرشده توسط ردیاب، طی ۴۸ ساعت گذشته دو تراکنش عظیم ارز دیجیتال توسط صاحبان کیف پول دیجیتال ناشناس به پلتفرم کارگزاری رابینهود انجام شده است. تراکنش‌ها شامل بیش از ۱۱۸ میلیون دوج‌کوین به ارزش بیش از ۱۹.۷ میلیون دلار و ۸۶ میلیون دوج‌کوین معادل بیش از ۱۴.۱۲ میلیون دلار است. بنابراین، بیش از ۳۳.۸ میلیون دلار از این ارز دیجیتال مبتنی بر میم به صرافی رابینهود منتقل شده است که به احتمال زیاد هدف آن فروش میم‌کوین مذکور بوده است.
در بخش نظرات یا کامنت زیر پُست آخرین انتقال، کاربران شروع به حدس و گمان درمورد این که چه‌کسی می‌توانست آغازگر این تراکنش‌ها باشد، کردند. دو کاربر X با لحنی شوخ­‌طبعانه، ایلان ماسک، بزرگترین طرفدار دوج‌کوین را نام بردند و فرض کردند که شاید او کسی باشد که این وجوه را به پلتفرم معاملاتی منتقل کرده است.
ایلان ماسک به‌طور بالقوه امکان پرداخت با دوج‌کوین برای تسلا را مطرح می‌کند
در تحولی قابل توجه، این هفته در سخنرانی «ایلان ماسک»، میلیاردر و مدیرعامل تسلا (Tesla) و مالک X در رویداد گیگا فکتوری (Giga Factory) تسلا در برلین، از او پرسیده شد که آیا تسلا قصد دارد پرداخت با دوج‌کوین را برای خودروهای برقی خود راه‌اندازی کند یا خیر.
ماسک فاش کرد که به احتمال زیاد در آینده‌ای نه چندان دور این کار را انجام خواهند داد. او دوباره به جامعه دوج‌کوین یادآوری کرد که به اعتقاد او این میم‌کوین، ارز مردم است، زیرا بسیاری از کارکنان معمولی تسلا اغلب از ماسک می‌خواهند که به جای بیت‌کوین (BTC) از دوج‌کوین حمایت کند. ماسک می‌گوید که برای او، این مدرک کافی است که او باید از این کریپتو مبتنی بر میم حمایت عمومی کند. وی گفت بیت‌کوین متعلق به ثروتمندان است، درحالی‌که دوج‌کوین هنوز برای کارگران عادی مقرون به‌صرفه است.
اظهاراتی که مدیرعامل تسلا بیان کرد، باعث افزایش قیمت دوج‌کوین به میزان تقریباً ۱۷ درصد شد که بین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اتفاق افتاد. با این وجود، همان‌طور که اغلب پس از حمایت‌های ماسک از دوج‌کوین اتفاق می‌افتد، این میم‌کوین کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و اکنون قیمت این رمزارز با ۱۵ درصد کاهش در ۰.۱۶۰۷ دلار معامله می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید