شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3803 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ |
101 بازدید
1
ارسال به دوستان

بلاکچین لایه ۲ شیباریوم (Shibarium) با پشت‌ سر گذاشتن رکورد چشمگیر ۴۱۱ میلیون تراکنش، توانایی خود در برابر نوسانات بازار را به اثبات رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «bitcoinist»، رشد تصاعدی استفاده‌کنندگان و هجوم سازندگان برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) به افزایش تراکنش‌های شیباریوم (Shibarium) کمک کرده است. تنها در چند روز گذشته، بیش از ۳ میلیون تراکنش جدید به این شبکه اضافه شده است که جایگاه شیباریوم را به‌عنوان یک رقیب قدرتمند در عرصه بلاکچین تثبیت می‌کند.
این دستاورد با توجه به حجم تراکنش روزانه ۱.۰۳ میلیون درحال حاضر، بسیار خیره‌کننده است. اگرچه این رقم از اوج ۴.۲ میلیون تراکنش در روز (۲۰ فوریه) پایین‌تر است، اما ثبات و پتانسیل شیباریوم برای توسعه بیشتر را نشان می‌دهد.
برقراری مشارکت راهبردی شیباریوم برای گسترش اکوسیستم خود
با هدف تقویت اکوسیستم و ترویج نوآوری، شیباریوم اخیراً یک مشارکت راهبردی را با کِی۹ فاینانس (K9 Finance)، یک بازیگر برجسته در صنعت فناوری مالی، برقرار کرده است. این همکاری برای هر دو طرف یک نقطه عطف مهم است، زیرا کِی۹ فاینانس، توکن بومی خود، کِی‌ناین (KNINE) را بر روی پلتفرم شیباریوم راه‌اندازی می‌کند. «شیتوشی کوساما»، رهبر شیبا اینو (SHIB) و «کال دایریا»، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو، به‌عنوان مشاوران رسمی کِی۹ فاینانس منصوب شده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده تعهد آن‌ها به این همکاری است.
مشارکت میان شیباریوم و کِی۹ فاینانس، تعهد این پلتفرم را به ایجاد همکاری‌هایی نشان می‌دهد که منجر به رشد و تحقق مأموریت آن برای انقلاب در دنیای بلاکچین می‌شود. این اتحاد راهبردی بدون شک منجر به فرصت‌های جدید، تجربیات کاربری بهتر و خلق برنامه‌های غیرمتمرکز نوآورانه خواهد شد.
درحالی‌که شیباریوم رکوردهای خارق‌العاده خود را جشن می‌گیرد، قیمت SHIB، دومین میم‌کوین بزرگ براساس ارزش بازار یا مارکت کپ، در روزهای اخیر با نوسانات زیادی روبرو بوده است. درهمین راستا، شیبا اینو همبستگی خود با پرایس اکشن بیت‌کوین (BTC) نشان داده است و پس از اصلاح بیت‌کوین از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۷۵۰ دلار، ۲۸ درصد کاهش ارزش را تجربه کرده است.

این نوسانات قیمتی ممکن است برای سرمایه گذاران دلسردکننده باشد، اما توجه به زمینه گسترده‌تر تلاش‌های گروه توسعه و درحال انجام شیبا اینو بسیار مهم است. همچنین، به‌طور قابل توجهی، شیبا اینو مورد توجه قرار گرفت و در لیست برتر ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای سرمایه‌گذاری در مجله معتبر فوربس (Forbes) قرار گرفت.

افزون بر این، این رمزارز در برنامه تلویزیونی محبوب مالی «توجه به پول شما»، جایی که در کنار بیت‌کوین ذکر شد، مورد توجه قرار گرفت. در‌حالی‌که این افتخارات منجر به افزایش قیمت فوری میم‌کوین شیبا اینو نشد، اما پتانسیل این ارز دیجیتال و اهمیت دورنمای رشد بلندمدت آن را تقویت می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید