شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5496 |
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ |
590 بازدید
1
ارسال به دوستان

با ادامه رونق بازار صعودی، (آوریل ۲۰۲۴) چشم‌اندازی مناسب برای ایردراپ‌های رمزارز را ارائه می‌دهد. در این‌جا نگاهی گذرا به برخی از این گزینه‌های برتر داریم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Thecurrencyanalytics»، با داغ‌شدن رویداد مورد انتظار هاوینگ بیت‌کوین (BTC)، صرافی پیشرو بایننس (Binance) درحال پهن‌کردن فرش قرمز برای کاربران خود است. درهمین راستا، پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال بایننس با مجموع جوایز خیره‌کننده ۵۰۰ هزار دلاری درحال تبلیغ برخی ایردراپ‌هایی است که نباید آن‌ها از دست داد. تنها کاری که باید انجام شود، ثبت‌نام یا ورود به بایننس، تکمیل مراحل احراز هویت شناخت مشتری (KYC) و شرکت در تبلیغ ایردراپ است. بایننس سابقه‌ای درخشان در پاداش‌دادن سخاوتمندانه به کاربران خود دارد، پس نباید این فرصت طلایی را از دست داد.
ساب‌کوئری نِتورک (SubQuery Network): مهار کردن قدرت تمرکززدایی
اگر به جمع‌آوری داده و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) علاقه‌مند هستید، پس ایردراپ ساب‌کوئری نِتورک برای شما ساخته شده است. با توزیع ۵۰۰ میلیون توکن بومی شبکه مذکور (SQT)، برای افرادی که در کارهایی مانند مجموعه‌گیری (ریفرال) شرکت می‌کنند، به اندازه کافی توکن وجود دارد. برای ورود به این رویداد، می‌بایست به صفحه رسمی ایردراپ معرفی‌شده رفت و پس از اتصال کیف پول رمزارزی خود، فرآیند احراز هویت را تکمیل، آدرس ایمیل خود را تأیید و وظایف مورد نیاز را انجام دهید. این فرصتی است که نه تنها برای کسب توکن، درنظر گرفته شده است، بلکه برای کمک به رشد اکوسیستم‌های غیرمتمرکز راه‌اندازی شده است.
میث (MYTH): ارتقاء سطح تجربه بازی با بلاکچین
پروژه میث مختص گیمرها است به‌گونه‌ای که این پروژه با پلتفرم بازی دیجیتال وب۳ خود درحال انقلابی در صنعت بازی است. میث که همه‌چیز را از تجربیات متاورس (Metavers) تا کلکسیون‌های دیجیتال ارائه می‌دهد، مجموعاً ۶,۲۵۰,۰۰۰ توکن (MYTHx) به ارزش تقریبی ۱ میلیون دلار را واگذار می‌کند. برای به‌دست آوردن این توکن‌ها، باید به‌سادگی کارهای آسانی مانند بازدید از صفحه ایردراپ و اتصال کیف پول زیلی (Zealy) با حساب دیسکورد (Discord) خود را انجام دهید. با شرکت در آزمون‌ها و پاسخ به پرسش‌های درست/غلط برای بالا رفتن در جدول امتیازات، می‌توان به‌شکل عمیق‌تری به دنیای بازی ورود کرد. با پلتفرم‌های بازی وب۳ مانند میث، امکانات بی‌پایان هستند و پاداش‌ها برای برداشتن آن‌ها نیز آماده‌اند.
ایردراپ‌های رمزارز، در اصل، شامل توزیع توکن یا دارایی از یک پلتفرم دارایی دیجیتال به اعضای جامعه آن است. این هدایا به‌عنوان ابزارهایی قدرتمند برای افزایش تعامل و پرورش رشد جامعه عمل می‌کنند. در این حالت، کاربران نه تنها پاداش دریافت می‌کنند، بلکه درمورد توکن‌های جدید و قابلیت‌های آن‌ها نیز بینشی به‌دست می‌آورند.
نتیجه‌گیری: فرصت را غنیمت بشمارید
ایردراپ‌های ارز دیجیتال فراتر از توکن‌های رایگان هستند به‌گونه‌ای که آن‌ها دروازه‌ای به آینده امور مالی و فناوری هستند. چه از هاوینگ بیت‌کوین هیجان‌زده باشید، چه از شبکه‌های غیرمتمرکز شگفت‌زده شوید یا به بازی‌های ویدئویی علاقه‌مند باشید، در (آوریل) امسال یک ایردراپ در انتظار شماست. اجازه ندهید این فرصت از دست‌تان برود و با مشارکت در پروژه‌های مذکور، افق‌های جدید را کشف کنید و به جامعه رو به رشد علاقه‌مندان به ارز دیجیتال بپیوندید.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید