شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5591 |
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ |
587 بازدید
1
ارسال به دوستان

امروز ساعت ۷:۳۰ صبح به وقتِ شرق ایالات متحده، ایردراپ توکن‌های وُرم‌هول (Wormhole) آغاز می‌شود و تقریباً ۴۰۰ هزار کیف پول واجد شرایط دریافت این توکن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Theblock»، پلتفرمِ دارای قابلیت‌همکاری بین‌زنجیره‌ای وُرم‌هول (Wormhole) به کاربران این امکان را می‌دهد تا امروز رأس ساعت ۷:۳۰ صبح به وقتِ شرق ایالات متحده، ایردراپ توکن‌های مربوطه را دریافت کنند. درهمین حال، نزدیک به ۴۰۰ هزار کیف پول، واجد شرایط دریافت مجموعاً ۶۷۸.۸۲۳ میلیون توکن وُرم‌هول هستند که معادل ۶.۷۸ درصد از کل عرضه ۱۰ میلیارد از این توکن است. این توزیع رایگان براساسِ اسنپ‌شات گرفته‌شده در (۶ فوریه) از کاربرانِ پلِ پرتال پروژه و اپلیکیشن‌های اکوسیستم در ۳۰ بلاکچین متصل به وُرم‌هول انجام می‌شود.
از کل توکن‌های قابل ایردراپ، ۱۱۷ میلیون توکن به دارندگانِ توکن‌های وُرم‌هول در دیسکورد (Discord)، برخی از اعضایِ جامعه موناد (Monad)، استیک‌کنندگانِ توکن پیت نِتورک (Pyth) و دارندگانِ کلکسیون‌های غیرقابل تعویض (NFT) شامل بد کیدز (Bad Kids)، دِگادز (DeGods)، مَدلَدز (Mad Lads) و y00ts که در صفحه دیسکوردِ پروژه ثبت‌نام کرده‌اند، اختصاص خواهد یافت.
این توکن، یک توکنِ ای‌آرسی-۲۰ (ERC-20) سازگار با اتریوم (ETH) و یک توکنِ SPL سازگار با سولانا (SOL) است که تخمین زده می‌شود توکن‌های قابل‌عرضه اولیه آن ۱.۸ میلیارد باشد. درهمین راستا، پس از اتمامِ ایردراپ توکن‌ها، انتظار می‌رود این توکن در صرافی‌های ارز دیجیتال (اعم از متمرکز (CEX) و غیرمتمرکز (DEX)) لیست شود. بایننس (Binance) نیز این توکن را برای معامله در ساعت ۸ شب به وقتِ شرق ایالات متحده لیست می‌کند و آن را با بیت‌کوین (BTC) و استیبل‌کوین‌ها جفت می‌کند. صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا نیز بلافاصله پس از شروع ایردراپ، امکان معاوضه این توکن را فراهم خواهند کرد.
درحال حاضر توکن مذکور در بازارهای پری‌لانچ (Pre-Launch) مانند هایپر لیکوئید (HyperLiquid) و اِیوو (Aevo) با قیمتی بیش از ۱.۵ دلار معامله می‌شود که ارزش‌گذاری متناسب‌سازی‌شده آن را به ۱۵ میلیارد دلار می‌رساند.
وُرم‌هول چیست؟
وُرم‌هول، یک پروتکلِ ارتباطی است که به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌ها و داده‌ها را بین زنجیره‌های مختلف انتقال دهند. این پلتفرم به‌تازگی با سیستم ادغام اثباتِ دانشِ صفر (zero-knowledge proofs) در پلتفرم خود، «پیاده‌سازی‌های کلاینت خُرد/سبک» را برای انتقالات ایمن بین زنجیره‌های مختلف با استفاده از ZKPها توسعه داده است. هدف از این کار، ایجاد «راهروهای» امن میان بلاکچین‌ها برای پیام‌رسانی است.
هدف و برنامه وُرم‌هول ایجاد کانال‌های ارتباطی امن در سراسر بلاکچین‌های اصلی ازجمله اتریوم، نیر پروتکل (NEAR)، سولانا، آپتوس (APT)، سویی (Sui) و کازماس (Cosmos) است. این پروژه همچنین درحالِ رسیدگی به نگرانی‌های مربوط به مقیاس‌پذیریِ تولید و تأیید اثبات در کلاینت‌های خُرد از طریق تراشه‌های اِی‌ام‌دی (AMD) است.
این پروژه همچنین بر روی گیت‌وِی (Gateway)، یک بلاکچین خاصِ کاربردی در اکوسیستم کازماس کار می‌کند. علاوه بر این، وُرم‌هول در سال گذشته دورِ تأمین مالی‌ای به ارزش ۲۲۵ میلیون دلار را با ارزشیابیِ ۲.۵ میلیارد دلاری به پایان رساند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید