شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7410 |
تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ |
309 بازدید
1
ارسال به دوستان

بایننس‌کوین (BNB) در تلاش برای افزایش قیمت از ناحیه ۵۵۰ دلاری است، به‌طوری‌که مقاومت ۶۰۰ دلاری را از پیش رو برداشته و ممکن است به بالای ۶۳۰ دلار برسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Newsbtc»، قیمت بایننس‌کوین (BNB) پس از گذر از منطقه مقاومتی ۵۵۰ دلاری، افزایش قیمت جدیدی را آغاز کرد. قیمت این آلت‌کوین اکنون بالای ۵۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) 100 در تایم‌فریم ۴ ساعته معامله می‌شود. همچنین، براساس داده‌ها، یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی ۵۹۲ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت رمزارز بایننس‌کوین/دلار آمریکا (BNB/USD) درحال شکل‌گیری است. درهمین حال، اگر این ارز دیجیتال سطح مقاومت ۶۰۸ تا ۶۱۰ دلار را از پیش رو بردارد و بریک‌آوت صورت پذیرد، جفت رمزارز مذکور می‌تواند شتاب صعودی به خود بگیرد.
قیمت BNB درحال افزایش قدرت است
پس از تشکیل پایه یا کف قیمتی بالاتر از سطح ۵۲۰ دلار، قیمت BNB رشد تازه‌ای را آغاز کرد. درهمین راستا، رمزارز مذکور افزایش پایایی بالاتر از سطوح مقاومت ۵۵۰ و ۵۶۵ دلاری همچون اتریوم (ETH) و بیت‌کوین (BTC) از خود نشان داده است.
از سوی دیگر گاوها (خریداران) قیمت را به بالای سطح پیوت (محوری) ۵۸۰ دلار و ناحیه فیبوناچی اصلاحی (ریتریسمنت) ۶۱.۸ درصدی از موج نزولی محدوده ۶۳۰ دلار به پایین ۵۱۲ دلار رساندند. مهم‌تر از همه، قیمت BNB درحال‌حاضر بالای ۵۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ در بازه زمانی ۴ ساعته معامله می‌شود. این رقم درست بالای سطح ۷۶.۴ درصد فیبوناچی اصلاحی موج نزولی از محدوده ۶۳۰ دلار به پایین ۵۱۲ دلار تثبیت می‌شود. همچنین، یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی در سطح ۵۹۲ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت رمزارز BNB/USD درحال شکل‌گیری است.

با این وجود، دردسترس‌ترین سطح مقاومت برای پیشروی قیمت بایننس‌کوین نزدیک به سطح ۶۰۸ دلار است و مقاومت بعدی آن در نزدیکی منطقه ۶۳۰ دلار قرار دارد. افزون بر این، حرکت واضح قیمت آلت‌کوین مذکور به بالای ناحیه ۶۳۰ دلاری می‌تواند قیمت آن را شتاب بیشتری دهد. درمورد ذکرشده، قیمت BNB می‌تواند ۶۵۰ دلار را نیز به بوته آزمایش گذارد. بسته‌شدن کندل قیمت بالاتر از مقاومت ۶۵۰ دلاری ممکن است سرعت افزایش قیمت بیشتری را به‌سمت مقاومت ۶۸۰ دلاری برای بایننس‌کوین ایجاد کند. در این حالت، هرگونه سود بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش سطح ۷۲۰ دلار در روزهای آتی داشته باشد.
آیا ریزش قیمت بایننس‌کوین با حمایت مواجه می‌شود؟
اگر BNB نتواند سطح مقاومت ۶۰۸ دلاری را از پیش رو بردارد، ممکن است با یک اصلاح نزولی مواجه گردد. در این صورت، حمایت اولیه در سمت نزولی برای ارز دیجیتال بایننس (Binance) نزدیک به سطح ۵۹۲ دلار و نیز خط روند رسم‌شده است.
درهمین راستا، حمایت اصلی بعدی پس از ناحیه ۵۷۰ دلار، نزدیک به سطح ۵۸۵ دلار قرار دارد و اگر یک شکست قیمتی به زیر سطح حمایت ۵۷۰ دلاری پدید آید، قیمت بایننس‌کوین می‌تواند به‌سمت منطقه حمایت ۵۵۰ دلار کاهش یابد. در این حالت، هر ضرر بیشتر می‌تواند باعث کاهش عدیده‌ای به‌سمت سطح ۵۳۲ دلار شود.
اندیکاتورهای تکنیکال
اندیکاتور مکدی (MACD) در تایم‌فریم ۴ ساعته: مکدی برای BNB/USD در منطقه صعودی درحال سرعت‌گرفتن است.
شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی ۴ ساعته: درحال‌حاضر RSI برای بایننس‌کوین بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.
سطوح پشتیبانی اصلی: ۵۹۲، ۵۸۵ و ۵۷۰ دلار.
سطوح مقاومت اصلی: ۶۰۸، ۶۳۰ و ۶۵۰ دلار.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید