شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8696 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ |
245 بازدید
5
ارسال به دوستان

ارزهای دیجیتال پیشرو درحال نزول شدید هستند و برخی از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد سقوط کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، براساس داده‌های کوین‌گِکو (CoinGecko)، آلت‌کوین‌های اصلی با کاهش بیش از ۵ درصد از ارزش خود در ۲۴ ساعت گذشته، به‌شدت ضربه خورده‌اند. درهمین راستا، سولانا (SOL) با نزول شدید قیمت در بازه زمانی ذکرشده به بزرگترین بازنده در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر تبدیل شده است. دوج‌کوین (DOGE)  نیز با کاهش ۴.۶ درصدی و کاردانو (ADA) و شیبا اینو (SHIB) به ترتیب با کاهش ۳.۲ و ۴ درصدی روبرو هستند. علاوه بر رمزارزهای مذکور، ریپل (XRP) در همین‌مدت ۳ درصد کاهش را تجربه است. با این وجود، طبق شاخص ۱۰۰eyesCrypto، این ارز دیجیتال اکنون درحالِ نزدیک‌شدن به سطح حمایت افقی است.
تسلط (دامیننس) بیت‌کوین (BTC) به بالای ۵۵ درصد می‌رسد
بیت‌کوین درحال‌حاضر با قیمتی پایین‌تر از سطح ۶۱ هزار دلار معامله می‌شود، اما تنها ۰.۱ درصد کاهش داشته است. در عین حال، دامیننس پادشاه ارزهای دیجیتال پس از رسیدن به تقریباً ۵۷ درصد در ماه (آوریل)، بار دیگر از سطح ۵۵ درصد فراتر رفته است. از طرف دیگر، اتریوم (ETH) عملکردی ضعیف‌تر از بیت‌کوین به نمایش گذاشته است و بیش از ۱ درصد کاهش یافته است.
همه توجهات به داده‌های شاخص اصلی قیمت مصرف‌کننده (CPI)
تا کنون، بازار کریپتو راکد باقی مانده است زیرا هیچ محرک صعودی آشکاری در آن وجود ندارد که بتواند قیمت‌ها را به‌سمت بالا سوق دهد. با این وجود، داده‌های CPI آینده که قرار است روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) منتشر شود، می‌تواند انگیزه صعودی موردنیاز را به‌همراه داشته باشد و نوساناتی را برای هفته پیش رو تعیین کند.
بر این اساس، احتمالاً تورم پایین‌تر از حد انتظار ایالات متحده، قیمت‌ها را به سمت بالا سوق می‌دهد و فدرال رزرو (Fed) این کشور را تشویق می‌کند تا نرخ بهره را کاهش دهد. با این حال، یک قرائت ناامیدکننده از داده‌های شاخص اصلی قیمت مصرف‌کننده، تأثیر منفی بر بازار رمزارز خواهد گذاشت.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید