شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7518 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ |
401 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

وُرلد اَسِتز (.World Assets Ltd)، قصد دارد توکن‌های وُرلدکوین (WLD) را بفروشد تا تقاضا برای وُرلد آیدی (World ID) تأییدشده را برآورده سازد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Blockchain.news»، در اطلاعیه اخیر در وبلاگ وُرلدکوین (WLD)، فاش شده است که زیرمجموعه بنیاد وُرلدکوین (Worldcoin Foundation)، وُرلد اَسِتز (.World Assets Ltd)، قصد دارد توکن‌های بومی وُرلدکوین را بفروشد تا تقاضا برای وُرلد آیدی (World ID) تأییدشده توسط orb را برآورده و از رشد شبکه وُرلدکوین حمایت کند.این فروش ازطریق جای‌گیری‌های اختصاصی با شرکت‌های تجاری خارج از ایالات متحده انجام خواهد شد و اقداماتی برای جلوگیری از فروش مجدد به افراد آمریکایی نیز انجام می‌شود. درهمین حال، به‌روز رسانی مذکور منجر به افزایش عرضه توکن‌های در گردش WLD خواهد شد.
اکثریت ۱۹۳ میلیون توکن بومی وُرلدکوین درحال‌حاضر توسط بیش از ۵ میلیون نفر با وُرلد آیدی (World ID) تأییدشده توسط orb و ازطریق کمک‌های مالی کاربر در بیش از ۱۶۰ کشور، ادعا شده است. به همین منظور در راستای تسهیل فروش توکن‌های WLD، وُرلد اَسِتز، قرارهای خصوصی را با شرکت‌های تجاری نهادیِ منتخبی که در خارج از ایالات متحده فعالیت می‌کنند به انجام خواهد رساند.
 این جای‌گیری‌های اختصاصی، یک دوره حداکثر ۶ ماهه را در بر می‌گیرد که شامل اقداماتی برای جلوگیری از جریان توکن‌های فروخته‌شده WLD در خارج از ایالات متحده به داخل کشور است.
به‌عنوان مثال، شرکت‌های تجاری درگیر، از فروش مجدد توکن‌های بومی وُرلدکوین به افراد یا در پلتفرم‌های تجارت دارایی دیجیتالِ قابل دسترسی برای افراد آمریکایی محدود خواهند شد. افزون بر این، ممکن است که یک دوره قفل (لاک) ۴۰ روزه برای محدودسازی فروش مجدد توکن‌های WLD توسط شرکت‌های تجاری، مشروط به ملاحظات قانونی و تجاری اِعمال شود.
هدف وُرلد اَسِتز مذاکره با شرکت‌های تجاری متعدد، تقویت رقابت بین آن‌ها برای اطمینان از اجرای قرارگیری‌های خصوصی با قیمت‌هایی نزدیک به نرخ‌های رایج بازار برای توکن‌ بومی  وُرلدکوین و با در نظر گرفتن محدودیت‌های فوق‌الذکر است.
با این وجود، تحت شرایط فعلی بازار کریپتو، وُرلد اَسِتز پیش‌بینی می‌کند که به‌طور متوسط بین ۰.۵ تا ۱.۵ میلیون توکن WLD در هفته بفروشد که این مقدار کمتر از ۰.۱ تا ۰.۴ درصد از حجم معاملات هفتگی را نشان می‌دهد. این امر، منجر به افزایش متناظر در عرضه توکن‌های در گردش WLD می‌شود.
از طرف دیگر، توجه به این نکته مهم است که دارایی‌های جهانی ممکن است از برنامه‌های مشخص‌شده منحرف شوند و خوانندگان باید برای جزئیات بیشتر به سلب مسئولیت ارائه‌شده در وایت‌پیپر وُرلدکوین مراجعه کنند. علاوه بر این، تعامل با محصولات رمزارزی مانند توکن‌های WLD خطرات ذاتی دارد و به افراد توصیه می‌شود تا اطلاعات مهم کاربری موجود در وب‌سایت وُرلدکوین را بررسی کنند.
درنهایت، توجه به این نکته ضروری است که در دسترس بودن توکن‌های بومی وُرلدکوین محدود به مناطق خاصی است و برای افراد، شرکت‌ها یا سازمان‌های مستقر در ایالات متحده یا سایر مناطق محدود، در نظر گرفته نشده است. با این حال، وُرلد آیدی، اپلیکیشن TFH وُرلد و سایر عملکردهای مرتبط در اکوسیستم وُرلدکوین در ایالات متحده، در دسترس هستند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید