شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8032 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ |
574 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

بُنک (BONK) با جهش ۵۵ درصدی قیمت طی دو هفته، از نظر ارزش بازار (مارکت‌کپ) از فلوکی‌اینو (FLOKI) گذر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptopotato»، بُنک (BONK)، میم‌کوین مبتنی بر سولانا (SOL)، در دو هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته و با ارزش بازار (مارکت‌کپ) تقریباً ۱.۶ میلیارد دلاری به پنجمین رمزارز بزرگ در گروه خود تبدیل شده است. این رشد قیمت با علاقه شدید سرمایه‌گذاران و لیست‌شدن در صرافی‌های مهم کریپتو مانند بایننس (Binance) و کوین‌بیس (Coinbase) تقویت شده است.
اصلاحاتی که طی چند هفته گذشته در بازار ارزهای دیجیتال حاکم بوده، بیش از حد مشهود است، به‌نحوی‌که دارایی‌های دیجیتال پیشرو مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا، دوج‌کوین (DOGE) و موارد دیگر شاهد کاهش قابل‌توجه قیمت بوده‌اند. درهمین راستا، وضعیت جایگاه میم‌کوین‌ها نیز تفاوتی ندارد و اکثر ارزهای دیجیتال با ضررهای زیادی مواجه هستند. با این وجود، چند استثناء وجود دارد، ازجمله میم‌کوین محبوب بر پایه سولانا، بُنک که طبق داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko) در دو هفته گذشته تقریباً ۵۵ درصد رشد یافته است.

افزون بر این، ارزش بازار آن اخیراً به حدود ۱.۶ میلیارد دلار رسیده و از این طریق از فلوکی‌اینو (FLOKI) عبور کرده و به پنجمین میم‌کوین بزرگ بازار کریپتو تبدیل شده است. درحال‌حاضر، بُنک با ارزش بازاری بالاتر از آلت‌کوین‌های محبوب اَکسی‌اینفینیتی (AXS)، سندباکس (SAND)، آوه (AAVE) و اَلگوراند (ALGO)، شصت و پنجمین رمزارز بزرگ بازار است. این ارز دیجیتال همچنین دومین میم‌کوین بزرگ ساخته‌شده بر روی بلاکچین سولانا است که تنها پشت سر داگ‌ویف‌هَت (WIF) که در اواخر ماه (مارس) رشد انفجاری به تقریباً ۵ میلیارد دلار داشت و سپس به سطح فعلی حدود ۲.۵ میلیارد دلاری کاهش یافت، قرار دارد.
افزایش چشم‌گیر قیمت بُنک
میم‌کوین بُنک در (دسامبر ۲۰۲۲) عرضه شد، اما یک سال بعد شروع به تیترشدن در صدر اخبار کرد. در آن زمان، قیمت این کریپتو به‌طور تصاعدی به سمت بالا حرکت کرد که تحت‌تأثیر هیجان شدید سرمایه‌گذاران، حمایت افراد برجسته و لیست‌شدن در صرافی‌های پیشرو ارز دیجیتال بود.
براساس گزارش‌ها، برخی از غول‌های صنعت کریپتو که بُنک را پذیرفته‌اند عبارت هستند از بایننس، کوین‌بیس، بای‌بیت (Bybit)، کراکن (Kraken)، کوکوین (KuCoin) و بسیاری دیگر.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید